Maar dat is nog niet alles!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor Margiet » vr feb 04, 2011 3:13 am

Ah nee, hé, ik heb blijkbaar een heel aantal sterren op een zeer bijzondere plaats boven mij hangen want niet alleen liep de operatie van ons Moustacheke prima, is de mail van Suprème Petfoods heel leuk maar .....

... ook de krant heeft me geïnterviewd vandaag!!!!!!!

Kreeg rond 11u30 telefoon van het Dierencrematorium Dirk en Dogs in Lummen. Jammer genoeg (al zijn het geweldig lieve mensen), kom ik daar veel meer dan me lief is. Dierencrematoria zitten echter in 't algemeen de laatste jaren in de lift om het even oneerbiedig te zeggen, dus daarom ging Het Belang van Limburg daar eens horen. Na wat gepraat voor een mooi verslag in de krant, vertelde Petra over ons hier. Dat we al jaren "trouwe klanten" waren, dat het dus echt niet alleen honden en katten waren die gecremeerd werden. Haar bijbedoeling om ons zo een plaatsje in de krant te bezorgen (steun, steun, steun :domhoog: ) deed haar even bellen, of ze mijn nummer eventueel mocht doorgeven. Als het voor DFA is, tuurlijk datte!! ;)

Dus, namiddag hele babbel met dame van de krant, zo van Limburger tot Limburger :rol: , een heel verslag "gezongen" over ons werk en vooral over de liefde voor en van onze schatten. Ze beloofde morgen in het (hoofd-)interview over Dirk en Dogs een kadertje aan ons te wijden, ze was helemaal gecharmeerd had ik de indruk! :D

Ramp was wel dat ze dus graag een fotootje wou voor bij dat artikel, ik stelde al voor eentje van de urntjes hier door te sturen, maar nee hoor, ze moest en zou de urnen, een fretsel en euh .... mij erop. 't Is dat het voor "Het Goede Doel" is, hé :hammer: , ik hàààààààt foto's van mezelf, dus ja, fotograaf maar laten komen en die heeft dan wat van die dingen gemaakt waar ik niet van hou. Sla dat dus gewoon over, maar ga morgen Het Belang van Limburg halen, DFA wordt er in vernoemd en een knappe frettenmuis poseerde ernaast!! :domhoog:

Volgens de fotograaf werkt het Belang samen met de Gazet van Antwerpen, daar zou het dus ook in kunnen verschijnen, maar dat wist hij niet zeker. In ieder geval, Sabientje, haal voor de zekerheid een extra exemplaartje voor mij, hé? :lol:

Dat was dus "Feit" 3 van 3.02.2011 .... :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor jeanine » vr feb 04, 2011 9:18 am

Al bij al een drukke en bewogen dag :rol: Margiet voor de fretsels doen we alles, zelfs tegen de zin op de foto of tv. :p Als ze maar geholpen kunnen worden :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor daikiri » vr feb 04, 2011 9:40 am

wat een gedrevenheid zeg! :domhoog:
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor stevenn » vr feb 04, 2011 9:45 am

mooi voor de foto lachen he :p

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor Bientje » vr feb 04, 2011 10:06 am

In de Gazet van Antwerpen staat wel een artikel over het cremeren van huisdieren maar niet specifiek over Lummen en DFA is ook niet vermeld. Het is maar een piepklein kolommetje ook...

Het Belang van Limburg is hier bijna niet te krijgen, maar heb er voor de zekerheid laten nabestellen, voor in het geval ik er nergens anders vind...

Gebruikersavatar
Furby&Barry
Berichten: 0
Lid geworden op: zo jul 18, 2010 8:37 pm

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor Furby&Barry » vr feb 04, 2011 4:35 pm

Oeh, is het de krant van 4 02 of de weekend krant?
Maar het zal te laat zijn zeker.. heb pas gedaan om 19.30 met werk...
dus zal geen krantenboer meer open zijn ...
Groetjes
Tom, Karen, Barry, Luna, Herbie, Bubu & windekindjes Miguel & Bruja!
♥Caramel & Furby♥

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor Margiet » vr feb 04, 2011 4:58 pm

mooi voor de foto lachen he :p
xp xp xp Te laat!!!

Wel, mijn mama had de krant vóór ons, wat wilt ge, in Hasselt hebben ze er natuurlijk overal :p , maar ik moet toegeven, het kan er mee door!! ;)

"Klein kadertje" hadden ze me beloofd, nou ja, ik vind het al méér dan groot genoeg, op de lettertjes vzw na wordt onze vereniging correct vernoemd en geschreven en beneden staat nog eens apart "info : www.defrettenark.be !!! :domhoog:

Denk toch dat ik het Hans even ga laten weten, dat is er nog niet eens van gekomen. Ik zal ook eens aan Jef vragen of hij het artikeltje mss ingescand krijgt straks ... ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor Margiet » za feb 05, 2011 4:01 am

Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor alika » za feb 05, 2011 3:44 pm

Mooi :D :domhoog:
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Maar dat is nog niet alles!!

Berichtdoor jeanine » za feb 05, 2011 7:32 pm

:domhoog:
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten