Kroostjes 2011!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Kroostjes 2011!!

Berichtdoor Margiet » zo apr 17, 2011 4:50 pm

Ik vind het echt zoooo lief hoe die 2 pupjes zo bij Yuca liggen. :wub: :wub: Best wel grappig, het nestje van 4 pups heeft 2 mama's, maar Nicky en Sam krijgen elk het dubbele voor hun rekening. :lol:
Dat is idd enorm lief!! Dat zijn 2 boezemvriendinnen, Yana & Yuca, gewoon heerlijk om te zien!! :domhoog: Maar voor Nicky en Sammeke (dochter en moeder) sta ik echt elke dag in volle bewondering. Die aten geen van beiden die eerste 3 dagen, enkel de potjes Waltham die ik bracht en gingen alleen op de bak als ik erbij stond, alsof ze dan wisten dat hun pupjes "onder controle" waren. Vanaf dag 4 gingen ze wel alleen op de bak en vanaf diezelfde avond at Sammeke weer brokjes maar Nicky pas vanaf de 6de dag. Die lieten hun pups ook geen moment alleen, ik kon gaan kijken wanneer ik wou, die 7 en 8 pups lagen telkens over, op en onder elkaar tussen hun voor- en achterpootjes!! Twee enorm goede mama's als je het mij vraagt!! :domhoog:
Oh , ik zie precies al Bleek met beetje donkere vlekjes :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Voelde u nie zo goe, Davy??? Vlekskes zien da kan iets in de hersenen zijn, hé, da weet ge toch??? :p (Ma dan kan het gene kwaad, zeker?) :rol:

Tja, ik kijk ook alle dagen, zie alleszins al wit met duidelijk zwarte streep en al de rest hoop ik al te zien ... :wub: Ge moogt alleszins gerust zijn qua geslacht, ons Nicky heeft 5 rammen van de 7!!! ;) En evenveel angora's als ik me niet vergis, maar daar zit ook een moertje bij (dat wit met die zwarte streep!!) :domhoog:

Bij Sam durf ik die conclusies nog niet te trekken, nog enkele daagjes wachten, maar ik heb dezelfde papa gevraagd en die is nu ook met ons Nouk op stap!! ;) Ben ook niet zeker of ik bij het wegen de jongens en de meisjes apart heb gezet, maar het zijn daar ook overwegend "boys"!! :bow: Tot nu toe wel alle toekomstige baasjes happy dus!! :D
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Kroostjes 2011!!

Berichtdoor sah » zo apr 17, 2011 6:47 pm

En pups met zwarte neusjes bij Yana en Yuca (smelt smelt) :D :D

Hanneke89
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: wo dec 01, 2010 8:44 pm
Locatie: Hasselt

Re: Kroostjes 2011!!

Berichtdoor Hanneke89 » ma apr 18, 2011 1:12 am

Toekomstig baasje is ZEER HAPPY!!!!!!!!

Naam = check
kooi = check
twee andere fretsels die aan het wachten zijn = check

Nu nog even wachten en dan is ook pup = check!!!!

Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

Re: Kroostjes 2011!!

Berichtdoor kysimoza » ma apr 18, 2011 9:41 pm

mooi mooi :)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten