dagelijks slappe lach!(te danken aan men fretjes)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
tichke
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 22, 2005 12:32 pm

Berichtdoor tichke » zo dec 11, 2005 7:52 pm

Ik amuzeer mij altijd met men lieverdjes. heb bijna elke x ik speel met mijn beestjes de slappe lach van iets dat ze doen.Heb er nu niets beter op gevonden dan e speeltje van de kat(e balletje die aan e touwtje vast hangt) mee te spelen met 1van ons fretten.als hij dan dit balletje vast heeft gaat hij er dus mee lopen om dit te verstoppen wat ze meestal doen.Maar onze poes die ziet dan het touwtje op de grond verder bewegen en gaat dan erachteraan.Als hij het dan vastheeft is het pas echt grappig dan zie je aan de ene kant de fret met het balletje in zen mond en aan de andere kant de kat aan het touwtje trekken.Kan u verzekeren echt lachwekkend :D :P :D
Heb hier al e foto van proberen trekken maar 't gaat nie 't mislukt met dat teveel beweegt.

Gebruikersavatar
lotie
Berichten: 93
Lid geworden op: di nov 29, 2005 8:21 pm

Berichtdoor lotie » ma dec 12, 2005 2:52 pm

Ik kan me voorstellen dat het wel grappig is :D !!
moe een zot zicht zijn .. touwtje trek tussen fret en kat
wie was er gewonnen? :P

groetjes
xxxx

tichke
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 22, 2005 12:32 pm

Berichtdoor tichke » ma dec 12, 2005 6:50 pm

De fret. :P :D Die liet het balletje niet los voor het in zen schuilplaats was

Robby
Berichten: 128
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 6:43 pm
Contacteer:

Berichtdoor Robby » di dec 13, 2005 12:04 am

Het zijn dorrzettertjes hé...
ni kunnen of ni mogelijk kennen ze niet;

Waar een wil is, is een weg...

Groetjes,
Vulcanferrets
Piper & Cato
Twister; Lucky; Snowy; Mina; Spike; Witteke; Manon; Zohra; Gizmo; Bambam, Pebbles en Damien

RIP
Zarah (+05/2004) - Stitch (+20/11/2006) - Bieke - Roxy (+20/06/2008) - Tinneke(+30/06/2008)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 46 gasten