Chat omgeving op het forum

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
bertbibber

Berichtdoor bertbibber » za jul 19, 2003 12:27 am

Hallo allemaal heb gelezen dat er enkele mensen het leuk zouden vinden dat er op het forum ook een chat omgeving is. Dit is inderdaad mogelijk, maar ik moet het nog wel configureren en uitproberen. Als het zover is merk je het wel.

groetjes van de hard knuselende webmaster

En zweten dak ik hier doe amai nie.%) Maarja voor jullie heb ik er da graag voor over :P

jurgen

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za jul 19, 2003 1:10 am

Tja, nen ezel zweet vant .............. hé bibber?
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » za jul 19, 2003 2:14 pm

Chuckie, chuckie toch, deze ezel is er wel in geslaagd om de chatbox bij op het forum te plaatsen hé #) .

Zie je de chatbox niet dan moet je bovenaan op gebruiker Cp klikken.

Daarna krijg je een scherm waar je je gegevens kan wijzigen boven aan staan enkele knoppen waaronder ook Visual cutecast. Klik daar op en vink helemaal onderaan chatbox aan.

Zo als alles goed is gegegaan dan zie je nu helemaal onderaan de chatbox.

Zie je nog steeds niets dan kan het zijn dat je visual cutecast hebt afgesloten. Dit kan je zien als er achter de knop privacy policy nog een knop staat nl visual cutecast. Klik daar dan op om visual cutecast zichtbaar te maken.

veel succes er mee.

Zo en nu ga ik me klaar maken voor I LOVE TECHNO

groetjes

Ferretangel

Berichtdoor Ferretangel » za jul 19, 2003 5:51 pm

:D ...zal het eens bekijken!

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » do apr 28, 2005 9:15 am

goed gedaan bert bibber
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 45 gasten