Speelnamiddag te Elewijt

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo jul 20, 2003 12:46 pm

Voor hen die niet weten wat doen vandaag. In Elewijt (Zemst-Mechelen) gaat er van 14u tot 18u een heuse speelnamiddag door. De speeltuin voor fretjes (14m²) zal er ook weer staan. Natuurlijk zetten we de speeltuin buiten, 't is veel te goei weer.

Wie goesting heeft, komt maar af ...

Zaal "Molenveld" (visvijvers)
Pater Penninckxstraat 32
1981 Elewijt

Voor meer info: 0495/28.63.28 :)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » di jul 22, 2003 10:47 pm

Jammer dat ik dat gemist heb, ik las daarstraks op de site dat jullie locaties zoeken in limburg (yes yes yes) Zijn er bepaalde voorwaarden die een zaal moet hebben? Is er een soort maximuum prijs of hoe gaat dat in zijn werk? groetjes hup en billie en kruimeltje

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di jul 22, 2003 11:45 pm

Wel Hup, goed dat je het vraagt. Om te beginnen mag het geen donker vuil plekje zijn waar je verstikt wordt door de rookdampen die uit het aanpalende bruine café het zaaltje instromen. If you know what I mean ... Onze fretjes hebben namelijk ook longen, en zelfs zeer gevoelige ...

Wij zoeken ...

Een nette zaal, liefst met bediening i/d zaal. Met een aparte ingang zodat we ook niet eerst door een kroeg moeten om in dat zaaltje te komen. Over de kostprijs valt nog te praten, maar hou er rekening mee dat we een vereniging zijn, en dus zo zuinig mogelijk moeten omspringen met de centjes die we hebben/verdienen. We dachten dus iets in de grootte van 12,5€/keer. In de zaal moet een speeltuin kunnen staan van 4,5x3,0lm. en plaats bieden voor ongeveer 50 personen. De winst van de consumaties gaat geheel naar de zaaluitbaters. Natuurlijk staan we open voor een ander aanbod. We zijn wel zeer nette mensen, die dus ook goed beseffen dat we met dieren bezig zijn. Dat betekent dat we hygiëne zeer belangrijk vinden. De frettenspeeltuin staat zowiezo op een zeil. In de speeltuin staan 4 grote frettenbakken waar we constant en direct alle uitwerpselen uithalen. Deze belanden in een plastic zak die in een emmer hangt. Noch de fretjes, noch de uitwerpselen komen in aanraking met vloer, meubillair of andere zaken.
De zaal wordt na gebruik volledig uitgeborsteld en achtergelaten in de (nette) staat waarin het zich bevond. Op het eind van een speelnamiddag vragen we steeds de zaaluitbaters om ons te controleren.

De zaal zou 1x gebruikt worden om de drie maanden, telkens op een zondag tussen 13u en 19u. Onze andere speelnamiddagen brengen gemiddeld tussen de 30 en 60 frettenliefhebbers op de been, die niet onaardig consumeren en eventueel zelfs (indien mogelijk) een lekker hapje eten. Dat maakt het voor de eigenaars toch ook weer commercieel interessant. Als we een grote opkomst krijgen (en genoeg medewerkers), kan er aan gedacht worden om de speelnamiddagen sneller te laten opvolgen.

Kijk, het is niet dat we moeilijk willen doen, maar we willen de veiligheid, gezondheid en gezelligheid van onze speelnamiddagen niet in het gedrang laten komen, vandaar onze houding. In Elewijt (Vl. Br.) organiseren we reeds twee jaar de speelnamiddagen, en in Wondelgem (O. Vl.) sinds vorig jaar. In beide zalen zijn we graag geziene gasten. Indien gewenst, kan, als je eventueel een zaal gevonden hebt, er een referentie geboden worden, zoals de twee zalen waar we reeds komen.

Wel, veel geluk met de zoektocht. Geef ons zeker een seintje als je wat gevonden hebt.

btw als jullie eens willen komen helpen op onze andere evenementen, geef je maar een gil. Alle helpende handen zijn welkom.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

elsie

Berichtdoor elsie » wo jul 23, 2003 9:28 am

hoi , over zaaltjes gesproken , aan het Fort van Merksem dat is gelegen aan de Bredabaan te Merksem , daar hebben ze een grote en kleine zaal , mss ook een interessante lokatie #)
van prijzen weet ik niks en ook niet wanneer ze eventueel vrij zijn , maar der zijn veel mogelijkheden

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » wo jul 23, 2003 11:22 pm

Hoi chuckie, ik denk dat ik de perfecte zaal voor je heb, ga van de week een keer polsen met de eigenaars, het is heel dicht gelegen bij terlaemen (zolder circuit), dus dicht bij autosnelweg omdat we heel dicht bij het klaverblad wonen. de zaal is perfect er worden ook regelmatig vogeltentoonstellingen gehouden. ik zou nu al willen gaan haha, maar het is een beetje laat. Echt leuk forum hier, de beschrijvingen alleen al vind ik humor, leuk hou ik wel van. Laat jullie zo snel ik info heb iets weten, groetjes xxx

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » do jul 24, 2003 4:26 am

Hey Hup leuk Ik wacht al vol spanning om daar in zolder een frettennamiddagdag te kunnen organiseren.

groetjes

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » wo sep 10, 2003 11:03 pm

Jurgen, da gaat in orde komen zunne, heb gewacht op het antwoord van chuckie, volgende week weet ik meer, JOEPIE :)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 53 gasten