strijd billie en kruimel

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » wo aug 06, 2003 9:09 pm

hallo allemaal. ik heb kruimel nu een twee tal weken, en billie 'kilt' hem bijna, in mijn ogen althans. Ik had zo een medelijden met mijn kleine weesje, dat ik regelmatig ingreep. Maar misschien onterecht. Ik merk tegenwoordig, dat het eigenlijk kruimel is, die billie uitdaagt. En misschien kent fretje billie, kruimel wel beter dan ik dacht, en zegt zijn instinct dat hij NU moet handelen. ik ben billie sinds vandaag anders gaan bekijken, want overenthousiaste billie die liever niets anders doet dan wardancen, is eigenlijk wel een lieve fret. mijn man zegt, laat ze het zelf beslissen, er wordt niet meer gepiept, enkel een klein beetje slepen, en ff duidelijk maken naar billie van 'ikke ben de oudste'. ze gaan als het klikt ook samen in een kooi. Ik heb namelijk een groot dressoirkast kunnen krijgen dat we helemaal gaan inrichten voor hun, dus nu moei ik me ff niet, en laat hun beslissen, want al bij al , ik ben geen fret :P groetjes hup

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » do aug 07, 2003 1:57 pm

ik heb het hier ook hoor hup dat ze eerder gillen dan dat ze aangeraakt worden.
je kan ze best even laten gaan. die rangorde moet toch bepaald worden.
ben erg benieuwd naar je kooi hup .zijn vaak de mooiste kooien die je zelf maakt
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » do apr 28, 2005 9:19 am

ik deed het in het begin ook mùet mijn fretten maar nu daagd iedereen elkaar uit. zolang er niet gekrijst wordt laat ik ze maar doen
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 36 gasten