Voor chucie, zaal limburg

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » do okt 02, 2003 11:01 pm

Hoi chucie, ik ben gisteren naar de zaalbeheerder gegaan, op zijn zitdag. Ik veronderstel dat elke zaal zijn eigen eisen heeft, ze komen dus niet echt overeen met die van jullie andere zalen. Toch zou ik het fijn vinden als jullie er even over nadenken. De zaal bevindt zich 2 km van het klaverblad, (antwerpen brussel) in Lummen, dus tussen lummen en heusden-zolder in. Voor de grote zaal, vragen ze 190 euro, de gerant helpt dan tappen. Dat is een ruime feestzaal. Inkom (die mensen graag betalen volgens mij, omwille van hun fretten, en de vzw) regel je zelf, bv, je vraagt 4 of 5 euro inkom, bij 4 euro heb je de zaal terug bij 48 mensen, bij 3 euro, heb je er 64 nodig De drank is zo, je betaald voor een ton ongeveer 139 euro, je houdt daar dan ongeveer 40 euro aan over. Er is palm, frisdranken, en bier, en op aanvraag ook andere dingen. De keuken is ter beschikking , in die zin, dat je er zelf voor zorgt, dus smeer bv 50 croque monsieurs, die inkomsten zijn voor jullie. De kleine zaal is 43 euro, maar hou er rekening mee, dat de lengte 8 meter op 5 is (ongeveer) dus als je je speelzaal opzet, je weinig plaats overhebt om de mensen te laten staan. De vrije zondagen zijn tot nu toe 12/10, 2/11; 23/11, 21/12, 28/12. Kan je me iets laten weten? Ik wil gerust gratis helpen tappen zunne, heb toch horeca ervaring, 0486/30 30 35 groetjes hup

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » vr okt 03, 2003 4:29 pm

Vergeten, je kan me altijd via mail contacteren, op hup11@msn.com of op hup@emails.be, daaaag

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » za okt 18, 2003 11:17 pm

Hoi, ik heb nog altijd geen antwoord gehad, snap het niet , ik dacht dat er vraag was naar..... in ieder geval, elke dag dat voorbij gaat, kan een dag minder zijn voor de zaal, je kan me bellen op 0486 30 30 35 groetjes hup


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 35 gasten