ons roxy is mama!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor weena » wo mar 14, 2012 2:06 pm

Aah, dan is de villa goed gekeurd.
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » wo mar 14, 2012 3:39 pm


Als het voor Vicky past, Kim, is samen makkelijker. Oma moet nl op tijd terug thuis zijn, nog frettenvolk hier 's avonds! ;)
Vicky had al in pm laten weten dat ik welkom was op puppybezoek maar kijkt toch nog voor de zekerheid eens richting Vicky :p
Ik ga wel met ons moeder om 10 u naar den Aldi ma da zal moeten lukken da gij dan al op Aalsters gebied gaat zijn dan zeker :p

Derbij, alleen gaat ge die straat waar Vicky woont nooit vinden :p :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » wo mar 14, 2012 3:51 pm

peewee.....spring gewoon binnen he als je voorbij komt :) das voor jou geen ommetoer he :))

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » wo mar 14, 2012 4:31 pm

peewee.....spring gewoon binnen he als je voorbij komt :) das voor jou geen ommetoer he :))
en de kans missen om ons "Oma" ook te zien zeker :hammer:

:p :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » wo mar 14, 2012 5:47 pm

"Oma" (of "de Bomma" gelijk koen zo schattig zei!!) hoopt tegen de middag uit Rotselaar te kunnen vertrekken ...

Oma is ongeduldig ... Kim, waar en wanneer spreken we dan af ??? (ikke de poepies niet vinden, had je gedacht!! ;) )
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » wo mar 14, 2012 6:19 pm

My place?

Om bij Vicky te raken moet je hier toch passeren normaal en mij weet ge toch al wonen he :p
Dan kan je Archie en Indy nog vluchtig een knuffel geven (tenzij je da ni wil natuurlijk :p) en speel ik verder voor gps :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » wo mar 14, 2012 6:39 pm

Watte?? die fretten van u knuffelen?? Nee zunne, die stinken en bijten!! xp

:rol: Oma doet haar best en geeft een seintje als ze op komst is! ;)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » wo mar 14, 2012 7:28 pm

Watte?? die fretten van u knuffelen?? Nee zunne, die stinken en bijten!! xp
Yes, pure evil :twisted:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » do mar 15, 2012 12:13 am

hoezo margiet moet eerst voorbij jou???? hahahaha langs waar gaat ze rijden da? :s
ik hoop alleen dat jullie de kleintjes te zien krijgen want ze heeft ze goed verstopt hoor
maar alléé,ik ga 2 kannen koffie zetten dan :rol:
grtz vicky

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » do mar 15, 2012 9:26 am

Tja, volgens Kimmeke doet de naam van jouw straat zichzelf alle eer aan, hoor Vicky, ikke ga dat nooit vinden!! ;)

Voor mij niet teveel koffie, hoor, water is prima!! ;) Ik zal mijn gepantserde handschoentjes meebrengen om de poepies te zien!! :rol:

Neenee, leg maar alles "vers" klaar, zal ik ze eens proper leggen en al als je wilt, dan zie je hen allemaal eens "live"!! ;)

Mijn Kraamvisitetas eens maken zo meteen!! :p
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » do mar 15, 2012 9:35 am

ahja e, als ze van de afrit komt langs het asz moet ze altijd rechtdoor tot aan het heilighart en daar aan het rondpunt rechts en dan moet ze toch de zwartehoekbrug passeren? :) om langs de pierre corneliskaai langs de varkensmarkt zo.... nog een paar straten verder tot aan jou...?

alleja klein detourke door de brug over te steken omda ik net aan de "verkeerde" kant van de brug woon :p ma kan ook gewoon klaarstaan aan de andere kant e :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » do mar 15, 2012 9:55 am

Ik zal eerst mijn best eens moeten doen om jouw thuisje terug te vinden, hoor Kim! Toen Sabine en ik de eerste keer opkwamen, heeft Sabine ook gevloekt ... :s

Alléé, bij leven en welzijn ... tot strakkies!! ;)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » do mar 15, 2012 10:41 am

Ik zal eerst mijn best eens moeten doen om jouw thuisje terug te vinden, hoor Kim! Toen Sabine en ik de eerste keer opkwamen, heeft Sabine ook gevloekt ... :s

Alléé, bij leven en welzijn ... tot strakkies!! ;)
lol, als ge da al moeilijk vind :p

als ge de afrit Aalst neemt volg dan meteen Dendermonde, ge wordt dan weer precies de autostrade opgestuurd om dan meteen weer eraf gestuurd te worden, waarna ge dan aan uwe rechterkant het ASZ gaat zien en dan zijn het de vooraf uitgelegde stappen he :)
altijd rechtdoor (ge gaat 4x lichten tegenkomen) aan de 4é lichten zitte aan de viaduct die rijde ook over en dan aan de andere kant van de viaduct is er een rond punt daar rechtsaf en dan de baan volgen tot aan de brug over de dender en ge zijt er ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor weena » do mar 15, 2012 10:57 am

Lang leve de gps!!!! :p i
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » do mar 15, 2012 11:11 am

Lang leve de gps!!!! :p i
Ja da wel maar hier me al die straten die gedurig van richting veranderen... ge zou u gps alle maanden moeten updaten :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 16, 2012 1:21 am

Kim gevonden ...

Vicky gevonden ...

Roxy gevonden ...

Pupsiewupsies gevonden!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Tien heerlijke wormpjes (Mémé Vicky twijfelde al een tijdje of het er nu 10 of 11 waren :rol: ), 5 rammetjes en 5 moertjes op het eerste (snelle) zicht, één rammetje wat laag in gewicht, één moertje ook maar dat zag er verder oké uit, mama Roxy doet het gewoon schitterend! :domhoog:

Vicky, hou alleen die luchtwegen van Roxy in de gaten, hé, ik zou echt niet willen dat de kleintjes problemen zouden krijgen nu, daarvoor zijn ze nog net een ietsiepietsie te klein ... Als je haar nog zo hoort "kraken" vanbinnen zoals vanmiddag en je haalt het niet om naar de Da te gaan (nogal moeilijk én gevaarlijk met die kleintjes nu ook) haal dan desnoods een doosje Synulox bij de apo (dat is een antibioticum dat ook geen kwaad kan voor de pups) en geef haar 's morgens en 's avonds een kwartje van zo 'n roze pilletje in haar pap. Het zijn smakelijke tabletjes dus daar zal ze niet moeilijk over doen.

Maarreuh ... je bent zelf toch nog een beetje oké na ons bezoekje, Vicky?? Het blijft vanavond zo stil ... :s

:rol:

Zodra ik Weena zie zal ik eraan proberen te denken dat middeltje tegen oormijt mee te geven en anders doen we dat wel als ik over enkele weken terugkom, oké ?
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » vr mar 16, 2012 9:22 am

en de weg naar huis ook terug gevonden zie ik :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 16, 2012 10:04 am

en hier zijn we weer :D ik was doodmoe gisteren,ik ben na mijn badje onmiddelijk richting bedje geweest.maar nu gaat het wel terug..
ik ga sbiet naar de apotheek en ga onmiddelijk die Synulox meebrengen.ik heb die melk gisteren proberen te geven in een potje i.p.v.die drinkfles maar dat is dus niet zo'n goed idee. ze trapt op het boordje en hupla.....alles in de kooi,en niets meer in het potje :staar:
roxy is gisterenavond toch al eens 2 meter van haar kooi geweest 8-) een klein wandelingetje....en ze is nog ff bij mij gekomen.ik moet toch mijn vertouwen wat terugwinnen hoor :) ik heb een beetje schrik gekregen van haar "zoentjes" geven :oops:
gisterenavond had ze het "schuifdak" van haar zelfgemaakte "burcht" terug dichtgedaan,ik denk omdat het wat frisser werd.dus laat het zonnetje nu maar snel terug komen dat ik mijn achterkleinkindjes vlug terug kan zien.

iedereen is ook heelhuids thuisgeraakt gisteren :D viel het verkeer wat mee margiet?
jullie zijn altijd van harte welkom.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 16, 2012 10:20 am

Dat verkeer daar aan dat "Viaduct van Vilvoorde", hé, grrr ... Uit Aalst geraken viel nog mee ;)

Ik zei het al, hé, ze zal het "dak" wel weer zelf toe doen als ze het te fris vindt, :D echt schattig hoe ze plots het hele 10-tal liet zien ... :wub:

Heb je haar papje al eens gemaakt met de venkelthee, Vicky, denk dat ze het gebruiken kan ocharm, met 10 van die wormpjes! Ik zou niet willen ruilen! :rol:

En dat kleinste, nog iets kunnen zien??
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 16, 2012 10:36 am

voorlopig is het met het kleintje alles nog steeds goed.
ik heb haar gisteren al begonnen met haar papje met venkelthee en dat 0.2 spuitje daar en een hartje erdoor,en madammeke speelt alles binnen zonder problemen :)
ik ga nu voorzichtig naar de apotheek,om de rest van die waltham en die pilletjes.want ik heb een klein beetje een off dag geloof ik.barstende hoofdpijn :cry:
als ik terug ben sta ik terug paraat vor mijn fretseltje,en ons falko,en pluchke he :rol:
ik heb trouwens terug een dalmatier ipv een labrador pfffff :ninja: :evil: :evil: :evil:

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 16, 2012 11:53 am

terug van de apotheek..... de waltham heb ik nu,maar die pilletjes zijn op voorschrift :(
jezus christus ze maken te gvd toch moeilijk hoor.
is er en alternatief dat ik haar zou kunnen geven ,zonder dat ik een da nodig heb?
trouwens,ik denk dat ze haar al heel wat beter voelt in haar velletje .... ze is daarnet een kleine 10 min uit haar kooitje geweest om met falko en pluche te spelen :s niet te lang en ook niet te dicht bij haar kooitje.net ver genoeg om haar kweek veilig te stellen
zo ongeveer waar jij gisteren zat margiet.zalig om het te zien.toen riepen de puppys hun mama terug :)
ik mocht vlug ff naar de puppys kijken van haar,z was wel heel waakzaam maar ze liet het toch gebeuren.ik heb ze ook vlug ens kunnen aanraken.ik denk dus wel dat ze mij iets of wat wel een beetje vertrouwd hé.alles komt goed...i voel het aan mijn eksteroog :rol:

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor a3ke » vr mar 16, 2012 12:05 pm

Antibiotica's zijn altijd op voorschrift mits er zovele zijn vor verschillende aandoeningen EN zelfde problematiek als bij de mens , doorgeven naar pups , resistentie eventueel aan aanmaken etc

Ik zou naar de DA bellen en het uitleggen dat hij/zij oftewel een huisbezoek maakt en antbiotica meeneemt (want synolux kan misschien neit de juiste zijn) of het hem heel goed uitleggen wat er gaande is en dat je de nest niet kan vervoeren
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor weena » vr mar 16, 2012 12:09 pm

Hey vicky, kun je tussen alle gekte en drukte eens een fototje posten van la mama en poepies?
Ik brand van nieuwsgierigheid, lol
En by the way... Venkelthee??

Uitleg margiet.
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 16, 2012 12:29 pm

Antibiotica's zijn altijd op voorschrift mits er zovele zijn vor verschillende aandoeningen EN zelfde problematiek als bij de mens , doorgeven naar pups , resistentie eventueel aan aanmaken etc

Ik zou naar de DA bellen en het uitleggen dat hij/zij oftewel een huisbezoek maakt en antbiotica meeneemt (want synolux kan misschien neit de juiste zijn) of het hem heel goed uitleggen wat er gaande is en dat je de nest niet kan vervoeren
Davy, ik wil niet moeilijk doen, de nodige uitleg na jàren zelf dieren verzorgd te hebben is gegeven aan Vicky (die trouwens ook niet aan haar proefstuk toe is en over genoeg medische kennis beschikt om zoiets zélf te weten) en het overleg met MIJN Da is gepleegd vanmorgen. Maar heel af en toe is het mss toch beter om mij IETS sneller te geloven, het zou de eerste keer niet zijn dat het anders verder gaat dan dat het nodig is ... Maar zoals ik al zei, ik wil niet moeilijk doen, maar doet gij dan aub ook niet moeilijk!

@ Weena : venkelthee (niet op voorschrift van Da, wel op aanraden van !!!!) doet de melkproduktie stijgen. Roxy heeft wel melk maar is zelf maar een mager ding dat nog heel wat extra's nodig heeft na de staat waarin Vicky haar "overgenomen" heeft van de vorige eigenaar. Melk genoeg om de pups alle 10 te voeden zoals het zou (of gaat gaan) moeten, heeft ze volgens mij (maar wie ben ik?) niet op dit moment. Enkele daagjes (4) Waltham met venkelthee gemaakt helpt veel. Ik heb ook aan Vicky gezegd van het slechts enkele dagen te doen want een overproduktie aan melk is alleen maar pijnlijk en kan ontstekingen als gevolg hebben. Alléé, volgens mijn (en Daniëla's) bescheiden ervaring ...
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 16, 2012 1:43 pm

en hier zijn ze dan... :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten