ons roxy is mama!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 30, 2012 10:38 am

Mercikes, Jeanine, het is ook echt mijn poppetrientje geworden nadat ik eindelijk, na een 8-tal weken, durfde geloven dat ze blijkbaar echt wel leven bleef!! :wub:

Van "frettenstreken" is ze nochtans absoluut geen achterblijvertje gebleven, integendeel! Enfin, ze komt waarschijnlijk 1 dagje mee naar B & B, k zal haar meebrengen als jij komt, dan ... :rol:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 30, 2012 11:11 am

bedankt margiet
dus je denkt dat het beter is dat is ze gewoon grust laat n ales zijn gang laat gaan? je redenering lijkt mij ook wel he beste hoor.
ik ben bij te horen dat roxy het "verstand" zal hebben om het mij te komen zeggen als het haa niet meer lukt
want dat was mijn grootste zorg in ieder geval.ik heb net ff zitten surfen en heb gelezen dat een moertje tussen de 700 en 1200 gr is normaal
roxy woog een grote week geleden (denk ik) 800 gr.dat betekend dan dat ze niet te mager staat? ik han haar niet wegen want ze wil niet blijven stilzitten :s ik denk dat ik weer overbezorgd ben zeker? ik zie een klein mager beestje met 10 klein mormeltjes die over haar heen kruipen.en dan kijkt ze me aan met van die slaperige oogjes..... jezus christus,ik heb soms zo meedelijden met haar.
maar idd ,ze verzorgd ze wel goed en geeft ze (denk ik ) genoeg te eten.smorgens als de kleintjes slapen gaat ze ff met ons poes spelen;
jaagd de hond uit zijn mand enz,een kwartiertje zo ongeveer.en savonds komt ze zelf naar de keuken haar hartjes halen :lol:
zotte trien.dan loopt ze door heel het huisen verstopt ze het in haar kooi,en komt dan een 2 de halen.tis echt schattig om het te zien.
ik moet zeggen dat ze al wat minder bijt ook.de hond zijn pootjes zijn al wat veiliger nu.
dus uiteindelijk gaat alles wel goed .zoals ik al zei.....het zal wel aan mij liggen dat ik overbezorgd ben ......
dus oma margiet.....ik zal luisteren :p

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 30, 2012 12:41 pm

Mémé Vicky is idd véél te overbezorgd, maar dat is anderzijds ook de redding van Roxy geweest, hé, dus ga je niet schuldig voelen, hoor!! ;)

Geef jouw Roxy maar alles wat haar hartje (lijfje én maagje) verlangt, ze doet het echt wel prima als ik zo meelees hier!! :domhoog:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za mar 31, 2012 2:40 pm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

die laatsten is niet zo duidelijk maar ik vond hem wel leuk :rol:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » za mar 31, 2012 3:23 pm

Amai!!! Hoe groot zijn die alweer geworden??? :wub: :wub: :wub:

Een bende wildkleurtjes bij elkaar zo te zien, Vicky, of hebt ge die blekere gevallen stiekem zelf ingepalmd? :p Maar eten tekort hebben ze niet, hoor, ik zie enkel mooi gevormde puppy-buikjes ... :wub:

:domhoog: :domhoog: :domhoog: :domhoog: :domhoog:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za mar 31, 2012 5:29 pm

niet te geloven hoe snel ze groeien he :p
in 4 dagen tijd zijn ze van 22 gr tot 30 gr bijgekomen.
ons kleinste weegt nu 95 gr en de grootste 122gr (dat is ram 7 mijn favoriet :) )
ik blijf hem toch een specialeke vinden hoor,hij is precies mee grijs van kleur
sarina had de fotos getrokken maar ze zijn niet duidelijk :( volgende keer doe ik het wel
en op mijn fototoestel staan ze niet op volgorde van "trekken" ik weet niet hoe dat komt.dus achteraf geraak ik er niet meer aan uit
maar ik heb dus wel ieder gewicht van iedere pup appart kunnen bijhouden,een kwestie van wat te sorteren he :rol:
ik kon nu ook duidelijk het geslacht zien :p de 3 moertjes,en dan de rammen,de bino eruit,de 2 sandys,ram 3 is groter dan ram1,dan ons kleintje,dan mijn favoriet,en dan had ik er nog 2 wildkleuren over he.en dat was een beetje een klein gokje
ik zie dat ze die 7 niet getrokken heeft :evil:
ze hebben nu een appart speeltuin gekregen ook .ik had grote kartonnen dozen (van zelfbouw kasten) pat maa hoog
ik heb die allemaal aan elkaar gekeeft met plakband en een stuk van het huis afgezet voor hun.
de kooi staat er nu midden in ,maar ik laat de deur openstaan.in het terrein staat haar eten en haar poepbak.en heeeeeel veel speelgoed natuurlijk :rol: zo heeft ze haar kooi alleen nodig om in te liggen.de rest kan buiten haar kooi maar toch veilig voor iedereen :)
ze heeft een grondige inspectie gedaan,waar ze kon uitbreken,gezien waar alles staat,en nu voelt ze haar goed hoor :)
laat ons zeggen dat haar terrein er leuker uitziet dan mijn living nu :oops:
ALS die kleintjes straks gaan rondlopen,hebben ze ook de nodige plaats.en ik.....ik kijk wel voor enkele weken over de rommel heen

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » za mar 31, 2012 7:17 pm

En als je dan na al die weken nest, rommel, kuisen en vegen eindelijk terug met Roxy alleen zit, ga je nog aan mij denken als ik nu zeg dat je dat vréselijk missen zal, die rommel, dat kuisen en die deugnieten ... :wub:

Geniet ervan Vicky, ze bereiken stilaan hun uiterste "staat van schattigheid" !! ;)
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za mar 31, 2012 8:45 pm

hahaha ik weet het
ze beginnen al uit hun bakje te kruipen.....
en roxy gaat na het zogen naast dat bakje liggen om te slapen :domhoog:
ik weet dat ik dit alles vreselijk ga missen,al heb ik toch wat een bang hartje voor wat nu nog komen moet.
maar tot hier toe heb ik toch al overleeft.... de rest lukt ook wel zeker?

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor jeanine » za mar 31, 2012 8:54 pm

Ge doet dat heel goed :domhoog: Als straks de bende wandelen gaat vrees ik dat je extra ogen nodig zal hebben :rol: Maar ze gaan goed vooruit zo te zien. Die 8 weken rommel overleef je wel ;)
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za mar 31, 2012 10:51 pm

dit is mijn ram 7
wat denken jullie van die kleur??
ik vind die "iets hebben" hij is gelijk wat grijzer dan de rest,heeft langer haar,en is oooooo zo snoezig :wub: :wub:
maar dat laatste zijn ze alle 10 hoor
maar toch zie ik precies dat maskertje maar het is niet zo duidelijk als van die andere
ik denk dat het een wildkleur met een accentje is :mrgreen:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » zo apr 01, 2012 12:32 am

Ik zou gokken op een "Sable mitt" zoals ze dat in Nederland zo professioneel zeggen kunnen ...

of op z'n "vlaams" : een wildkleur met witte voetjes!! :wub:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor jeanine » zo apr 01, 2012 9:24 am

Ik zie toch ook witte teentjes ;)
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » zo apr 01, 2012 9:49 am

de puppy créche :lol:
hopelijk houd die een week of 5 stand

Afbeelding
Afbeelding

de bewoners

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » zo apr 01, 2012 1:28 pm

Vicky ik wil me niet moeien, maar je zet best een (schoen)doos ofzo onder dat deurtje van die kooi en doe er een dekentje goed stevig rond. Als er nu op deze manier een pup blijft hangen in die tralies, vrees ik dat hij/zij zich behoorlijk kwetsen kan ...
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » zo apr 01, 2012 2:15 pm

dat zal ik ook doen hoor ,als ze rondhuppelen.maar voorlopig komen ze hun "mandje" nog niet uit.
eens ze uit hun bakje kruipen,ga ik die wegnemen en alleen de dekentjes op de bodem van de kooi leggen.en dan gaat dat deurtje ook dicht als ik niet in de buurt ben.
als ik niet thuis ben ,of 'snachts gaat die nu ook dicht hoor voor roxy.je weet maar nooit dat ze toch uitbreekt.of dat er ergens iets zou zijn.
en margiet....dat noem ik geen moeien hoor,maar raad geven .....
gaan die klein duiveltjes eigenlijk wel treffelijk in die poepbak geraken als het zo ver is? want das toch een redelijke hoogte.
maar ja tegen dan gaan ze ook al niet meer zo klein zijn zeker? :lol:

btw,het hangt een beetje van allerlei omstandigheden af ,maar ik probeer zeker naar baasjes en beestjes te komen.
ik ben er nog nooit naartoe geweest maar wil het nu toch wel eens zien :)
ik doe in ieder geval mijn best.ik zal de fretten wel vinden zeker? zwaai eens als je me ziet he iedereen :rol:

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor jeanine » zo apr 01, 2012 5:52 pm

Vicky, ik leg hier toch ook altijd een dekentje over die deur. Ik heb dezelfde kooi en toen Tootsie eens blijven haperen is bij het naar buiten komen had hij een dik pootje. :( Mijn fretjes kennen dit ritueel al zo goed dat ze spontaan wachten tot het dekentje er over ligt om naar buiten te komen. ;) Dat je het deurtje sluit als je niet in de buurt bent is maar goed ook. Een koud kunstje voor Roxy om tot boven op de kooi te klimmen en over de kartons heen te springen. Een fret heeft geen dieptezicht en aarzelt dan ook niet om in het diepe te springen.
Een mooi hoekje heb je voor die kleintjes gemaakt :domhoog:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » ma apr 02, 2012 10:27 am

weet je wat ik ga doen vandaag??? naar de wibra :)) ik heb gezien dan de fliesdekentjes is reclame staan :lol: :lol: :lol:
ik heb de 2 de kooi bij mij gezet vandaag (met roxy erin) om de dekentjes van de kleintjes te verversen.ze bleef heel rustig toekijken :)
ik kan ook de kleintjes aaien als ze aan het zogen zijn.1 aaike voor roxy en 1 tje aan een pup,en ze laat het mooi gebeuren.leuk he!!
ze is ook niet meer zo geneigd om te bijten vind ik .al moet het vertrouwen wel terug groeien .
ik heb ook "snoepjes" gevonden in de handel.en er steken er altijd een stuk of 10 in mijn broekzak....en ze weet het hoor :rol:
ze klimt langs mijn broekspijp omhoog :)
mijn créche is fretveilig nu .ik heb nog hier en daar een klein aanpassing moeten doen,zoals de poepbak in een andere hoek zetten,en een stuk "muur" extra vastkleven aan de grond.nu kan ze nergens meer ontsnappen,als de kooi mooi in het midden staat.als de pups wat groter zijn ga ik mijn kooi erin zetten die is minder hoog.
dan kunnen ze toch nog ergens beschermd slapen.en hebben ze meer plaats om te spelen;en kunnen ze er zeker niet meer uit .
want na 3 weken op mijn buik te moeten gaan liggen om die kooi uit te kuisen zit ik volledig door mijn rug :cry:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » ma apr 02, 2012 12:20 pm

"Oma" komt weer af, hé, hou u vast want ik heb altijd wel iets op te merken precies ... :rol:

Nee, serieus, ff tussen de bedrijven door : als je de pups zindelijk wil krijgen Vicky ga je toch de kooi over enkele dagen weer "dicht" en kleiner moeten maken. Die kleintjes komen op een gegeven moment op het punt dat mama niks meer kuist en dat zij "weg van het nest" gaan hoopjes leggen. Dat gaat echt niet lang meer duren en hoe meer plaats dat ze dan hebben om het af te bollen, hoe verder ze zullen gaan. Als ze bv rechtstreeks van hun bed in de bak kunnen en maar een cm of 50 moeten afleggen presteren ze het al om enkele dagen aan één stuk door de tussenwegen vol te strooien met stinkeboel, vooral langs die ene bak die er staat als erachter en ervoor maar erin ... dat moeten ze doorkrijgen door mama die daar systematisch terug in gaat. Is de afstand te ver (50cm is al heel veel) zal het moeilijk worden of zelfs niet lukken, ze krijgen de link echt nog niet gelegd tussen spelen buiten de koii en de kooi terug ingaan om te gaan plassen ofzo. Er zijn zo al volwassen fretten genoeg die dat nooit onder de knie krijgen, laat staan dat die kleine prutskes dat vanzelf zouden leren. De kooi zélf in of uitgaan lijkt me zelfs echt niet aangeraden voor ze echt een week of 7 zijn en vlot zelf binnen en buiten kunnen en ook weten waar ze moeten gaan slapen en waar ze hun mama terug kunnen vinden. Je hebt zo al pups die na wat spelen letterlijk ter plaatse in slaap vallen, zonder dekentje of mandje onder zich, de weg terug naar "het nest" hou je dus best zo klein mogelijk zolang ze dat niet allemaal zelf kunnen.

Niet min allemaal, hé, je doet alles om hen "meer" te geven en dan hoor je dat je mss best toch een tijdje "minder" geeft!! :p
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » ma apr 02, 2012 10:15 pm

HELP HELP :o

wat doet roxy nu ???
ze neemt haar jongen en zet ze naast haar "mandje" ...
... de jongen beginnen te krijsen en ze legt ze allemaal terug in ???????????????????????
waarom doet ze dat? ik heb haar laten doen,al begrijp ik het niet echt
dat alles heeft maar een 10 minuutjes geduurd hoor.
zou dat kunnen zijn omdat ze geen plaats genoeg meer heeft in dat bakje?
ik ben bang als ik dat mandje eruit haal dat de jongen overal in de kooi gaan liggen en dat ze er hier of daar eentje niet meer zal vinden.
ik dacht aan wat margiet hier verteld heeft dat ze haar jongen kmt tonen als ze geen melk genoeg niet meer zou hebben,maar ze verlegde ze allemaal!!
en haar buik was nat van de melk..dus die heeft ze bijkbaar nog genoeg.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » di apr 03, 2012 2:04 am

Ik heb hier de bodem vol fleece liggen (maar kan die wel vast zetten in die Nations natuurlijk) en leg daar dan bovenop elke 2 dagen (in die eerste weken) nieuwe fleecejes zodat de mama in kwestie haar "nestje" zelf kan maken en herschikken. Vanaf 3 weken is het echt wel normaal dat Roxy het een beetje beu wordt op diezelfde plaats en dat ze eens wil gaan "verliggen", wat ze hier idd regelmatig doen als de pups groter worden. De mama's gaan rond die tijd zelfs al wel eens gewoon elders liggen zodat ze even "puploos" is om even later weer terug te keren en dan heb je de kleintjes aan 't krijsen natuurlijk als ze terug komt. ;)

Als ze de pups hier komen brengen (wat er al 2 mij geflikt hebben), stoppen ze niet met aandacht van mij op te eisen hoor. Als Roxy nu met één pup de kooi zou uitkomen richting jou zou ik denken dat het dat zou kunnen zijn, maar dit lijkt me gewoon Roxy die eens even "reorganiseert" in huis!! :p

Kijk haar buikje ook af en toe eens na, Vicky, voel eens of ze geen extra harde (of rode) tepel ertussen zitten heeft ofzo, niet dat dat zo vaak voorkomt maar soms zitten die kleintjes altijd aan dezelfde tepeltjes te snoepen en is er zo eentje dat evenveel melk heeft maar niet gebruikt wordt en dat kan pijn gaan doen voor Roxy. Als je moest merken dat ze dat verhuizen continu blijft doen kan er iets aan de hand zijn maar voor dat ene keertje zou ik me echt niet dadelijk ongerust maken ... (maar dat deed ik dus ook bij mijn eerste pups, hoor!! xp )

Wat dat eerste stukje hierboven betreft : anders moet je alvast 2 bakken bij in de kooi zetten (1 is toch niet genoeg voor 11 "schijtertjes"!!) en dan kan je proberen de onderste fleece een beetje vast te zetten onder die bakken. Dan hebben ze 3 hoeken waar ze naartoe kunnen als de nood het hoogst is en hebben ze hoek 4 als slaapkamer. Die XL is een grote kooi, ik vind ze zelf te groot om er pups in te zetten, dus je kan best maken dat ze binnenkort zo min mogelijk de weg kwijt geraken. Ik zou het deurtje ook dicht houden, als die pups die grote speelruimte krijgen lukt het je nooit om hen zindelijk te krijgen. Roxy zelf zal op een gegeven moment ook de kluts kwijtgeraken, denk ik, als die 10 overal verspreid zitten ...

Eigenlijk komt er echt wel heel wat bij kijken, hé Vicky?? :p Maar ze zien er prima uit, niet te bezorgd zijn, dus! ;)
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » di apr 03, 2012 8:33 pm

de bedoeling van die speeltuin is dat roxy nu wat meer plaats heeft in haar kooi,omdat de poepbak erbuiten staat onverdag.voor de kleintjes is dat een beetje een verkenningsplaats voor binnen enkele weken.als ik ze eens uit hun kooitje haal dat ze niet mijn hele huis rondcrossen ,en vanalles laten vallen. het is niet de bedoeling dat ze daar alleen mogen in rondlopen.maar op die manier is de ruimte beperkter om ze in de gaten te houden.
het is mij gelukt om een heel dun fliesdekentje op de bodem te leggen en vast te steken aan de kooi zelf.en ik had nog een kattebak staan.die is een stukje groter dan dat bakje nu waar ze in slapen.nu hebben ze allemaal plaats en kan roxy haar wat confortaberler leggen tijdens het zogen
om te slapen kruipt ze in haar "rol" dat net naast dat mandje ligt.
ik begin er stillekesaan in te geloven dat alles wel goed zal aflopen :)
de kleintjes zijn nu bijna 4 weken.....dan zijn we al halverwege he
morgen komen er nog 2 mensen eens kijken. 2 van mijn meisjes gaan naar den haag,en 2 jongens naar antwerpen.1 blijft in aalst
rammetje7 blijf waarschijnelijk bij mij.dus..... het gaat redelijk vlot
morgenavond is het terug weeging :rol:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » di apr 03, 2012 9:41 pm

rammetje7 blijf waarschijnelijk bij mij.dus.....
:rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: :rol: (Ik zei het toch, hé!! :domhoog: )
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » di apr 03, 2012 10:10 pm

grrrrrrrrr hahahah je kent me ondertussen ook al een beetje zeker?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » di apr 03, 2012 11:08 pm

Bwa, ik ken eigenlijk meer de "capaciteiten" van fretten ... :rol:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za apr 07, 2012 5:05 pm

ik ben net terug van mijn buitenverblijf ....( ziekenhuis) geen oog dichtgedaan en dus doodmoe
ik wou nog komen naar baasjes en beestjes vandaag maar dat gaat niet meer lukken
in mijn afwezigheid ,heeft roxy haat kleintjes gevoederd met (versneden)hartjes :)))
er moet (volgens mijn dochter) 1tje zijn die zijn oogjes begint open te doen
ik denk tegen het eind van de week dat ze dat allemaal gaan doen
ik hoop dat het daar in gent een groot succes mag zijn!! volgend jaar kom ik zeker !!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten