RE:bezoek

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
falken11
Berichten: 13
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 6:30 pm

Berichtdoor falken11 » zo okt 22, 2006 7:46 pm

ik most 2 dagen bij me meter slapen en ik was aan het spelen met daikiri de fret savana en piet was kei tof :) %) :) :D

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo okt 22, 2006 8:38 pm

hoi falken 11,
stel je eens voor aan de mensen hier.
zo kunnen ze je leren kennen ...
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

minoes

Berichtdoor minoes » di okt 24, 2006 10:24 pm

ahhhh niet zo streng dai :)

Het manneke is apetrots op u en de fretsels.
Ene vent van 12 denkt daar niet meteen aan om zich voor te stellen.

Even off topic :

Jammer dat u er niet bij kon zijn afgelopen zondag.Had u graag willen leren kennen.
Heb begrepen dat het nog niet 100 pro is met Blade?
Is nu wel alles oke??

groetjes,

falken11
Berichten: 13
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 6:30 pm

Berichtdoor falken11 » wo okt 25, 2006 7:47 pm

[QUOTE][I]Origineel gepost door daikiri[/I]

hoi falken 11,
stel je eens voor aan de mensen hier.
zo kunnen ze je leren kennen ...
gr dai
[/QUOTE]

ok dan
ik ben tim en daikiri is men meter en ik kom soms bij haar
mij hobby's zijn turnen.zwemmen.voetbal maar voetbal is voor volgend jaar
en wild u meer praten voeg dan toe:dralion2040@msn.com
groetje falken

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do okt 26, 2006 6:18 pm

hoi falken,
das beter he!
zo kunnen ze een beetje volgen hier he!
meme dai

@minoes ; tja met den Blade wilde ik niet te ver van huis gaan daarmee, mss kom je naar Wondelgem?

idd hij is wel trots op de fretten en op mij (denk ik)
maar hij is een verstrooide professor en soms ga je niet goed kunne volgen wat hij bedoeld, maar tis een prima baasje, heel zorgzaam voor mijn fretsels hoor. twas trouwens blade die op zijn schoot aant slapen was.....

met blade is het eigenlijk niet zo goed, we denken dat hij lymfoom heeft, vandaag bloed getrokken....bang afwachten...
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

minoes

Berichtdoor minoes » do okt 26, 2006 6:29 pm

aamai dai,

das geen goed bericht.
Laat aub. iets weten als we iets voor u of blade kunnen doen.
Voorlopig houden we de pootjes maar gekruisd en branden we weer volop kaarsjes.
En ja het is een apetrots ventje dat petekind van u.
We zullen hem wel helpen hier op het forum.
Wat Woldegem betreft, daar moeten wij het helaas laten afweten, dat gaan we niet redden we proberen wel naar ellewijt te komen de 19e.

groetjes,

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do okt 26, 2006 6:47 pm

hoi
idd zijn het bijna zeker maar ja tis dan toch niets aan te doen he
hij is bijna 6 jaar, heeft een super leven had en zo , met een beetje geluk heb ik hem nog een jaar of 3
ons kendra had het van haar 4 jaar, en ze was bijna 8 toen ze stierf en twas niet van dat lymfoom dus...
ze kunnen nog een tijd mee als het een beetje goed gaat, laten we hopen dat ze verkeerd gevoeld heeft(een bol op de milt)
zal jullie op de hoogte houden hoor, bedankt voor de steun

ene al onze Tim het te bont maakt tik hem maar op zijn vingers hoor, hij zal idd wel wat hulp nodig hebben
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

falken11
Berichten: 13
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 6:30 pm

Berichtdoor falken11 » za okt 28, 2006 8:24 pm

[QUOTE][I]Origineel gepost door daikiri[/I]

hoi falken,
das beter he!
zo kunnen ze een beetje volgen hier he!
meme dai

@minoes ; tja met den Blade wilde ik niet te ver van huis gaan daarmee, mss kom je naar Wondelgem?

idd hij is wel trots op de fretten en op mij (denk ik)
maar hij is een verstrooide professor en soms ga je niet goed kunne volgen wat hij bedoeld, maar tis een prima baasje, heel zorgzaam voor mijn fretsels hoor. twas trouwens blade die op zijn schoot aant slapen was.....

met blade is het eigenlijk niet zo goed, we denken dat hij lymfoom heeft, vandaag bloed getrokken....bang afwachten...
gr dai
[/QUOTE]
--
doe al de frettjes de groeten van me


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten