HELPPPP

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
*elise

Berichtdoor *elise » ma jan 22, 2007 3:23 pm

WAAR VIND IK NOG FERRETONE SKIN &COAT SUPPLEMENT????

*elise

Berichtdoor *elise » ma jan 22, 2007 3:27 pm

Origineel gepost door *elise

WAAR VIND IK NOG FERRETONE SKIN &COAT SUPPLEMENT????

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » ma jan 22, 2007 4:13 pm

Normaal nergens :) . Je moet maar is ff zoeken op dit forum . er is al een topic over .

Groentjes uit Antwerpen
De Bende ! ! !

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » ma jan 22, 2007 7:26 pm

Ik heb ook al overal geinformeerd maar is nergens meer te verkrijgen.
Zelfs niet bij casper .

met vriendelijke groeten
black&white en de fretjes

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » wo jan 24, 2007 12:46 pm

nergens meer. Het mag nl niet meer ingevoerd worden om één of andere onduidelijke reden

Bagje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo feb 25, 2007 10:14 am

Berichtdoor Bagje » di mar 06, 2007 3:58 pm

Ojee ze zeggen dat je het op het buikje van de fret kan smeren.
Dan word nagels knippen makkelijker,doordat ze het eraf likken toch?
Hoe knip je nu het makkelijkst de nagels?
moet er binnenkort echt aan geloven,het zal de eerste keer voor me zijn.
Graag handige tips?
Hoi Bagje hier!!!!!!!!!en Sjonnie en Yuki

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo mar 07, 2007 12:46 pm

Geen paniek hoor, er is een alternatief op de markt van Ferret-Farm. Heet ook iets in die aard hoor, Ferre-t-one geloof ik. Het is één produkt uit één en hetzelfde gamma, allemaal Ferret Farm dus, daar heb je ook de Ferretvite van, shampoo, spray, snoepjes, worstjes e.d... Je herkent ze allemaal aan hun geel etiket met een getekend fretje op.

Wat betreft dat knippen, daar kunnen we je eigenlijk niet veel tips voor geven hoor. Als het je eerste keer is neem je best iets bloedstelpende watten erbij of meel om het pootje in te "doppen" als je zou fout knippen. Ik zei bloedstelpende watten omdat je dat snel bij de apotheker halen kan en het toch altijd handig is als je dat met (zoveel) dieren in huis hebt. Ik zit hier ook met een behoorlijke zoo, dus hier ligt het vast in het kastje. Ook handig is een gewone aluinsteen, dat is wat veel mannen, vroeger vooral, gebruikten als ze zich sneden bij het scheren. Dat is dus een gewone "steen", het ziet er uit als een klein klompje zeep maar dan in de kleur van bergkristal en kan ook handig je handtas in als je bv naar een speelnamiddag komt. Het neemt geen plaats in en helpt snel bij ongevalletjes. Ook bv als je zelf een frettenhap krijgt natuurlijk :P :P :P . (Ook verkrijgbaar bij apo hoor, iets van een 5€ geloof ik)

Nu wil ik je natuurlijk ook geen angst aanjagen hé, want frettennageltjes knippen is helemaal niet zo moeilijk, maar alleen al maar door het feit dat je waarschijnlijk zelf bang bent, kan je zo je angst wat wegnemen hé. Als je dan toch fout zou knippen heb je direct iets bij de hand en moet je niet meer lopen zoeken, hé.

Let gewoon goed op dat je het nageltje eerst grondig bekijkt en ziet tot waar het "leven" in het nageltje zit. Je weet wel, dat donkere streepje wat je tot op een bepaald punt doorheen het nageltje ziet. Blijf daar altijd een stukje onder, je kan beter een keertje meer nageltjes knippen dan fout te zitten. Je fretje gaat op die manier zelfs gaan genieten van nageltjes knippen, voor hem wordt het nl altijd een eetfestijn dan, hé!! En als je fretje zo lief zit te snoepen, heb je dat er toch graag voor over, niet?? :D :D Veel succes!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo jun 01, 2008 6:19 pm

Ter info , de echte 8in1 Ferretone grote flessen 500 ml en 8in1 frettesnoepjes zijn hier net allemaal binnengekomen

Om een oud topic ff naar boven te shotten :)

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » zo jun 01, 2008 8:35 pm

Om Fridake haar nageltjes te knippen doe ik wat zoet amandelolie op haar buikje. Dat vindt ze heel lekker. Dit was een tip van de dierenarts.

Groetjes,
Carine & Frida

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo jun 01, 2008 11:43 pm

Origineel gepost door a3ke

Ter info , de echte 8in1 Ferretone grote flessen 500 ml en 8in1 frettesnoepjes zijn hier net allemaal binnengekomen

Om een oud topic ff naar boven te shotten :)
binnengekomen?? waar dan? ik ben ook op zoek naar dat "spul"...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jun 02, 2008 1:48 am

Waar?? Niels, moet dat nu nog gevraagd worden?? :? Op de enige, echte, geweldige Fretten-Ark natuurlijk, waar anders?? :D :D

Enfin, ff eerlijk zijn, Davy heeft ervoor gezord dat iedereen weer bevoorraad kan worden, dus stuur je dankbetuigingen alvast naar hem, anders is het volgende keer kin kloppen met wat pech :P :P !! Wanneer Davy "The Stuff" tot bij ons krijgt weet ik natuurlijk niet, we hebben even geen speelnamiddag in 't vooruitzicht aan jouw kanten, tenzij de 22 juni bij de Frettenwandeling aan Zee natuurlijk. Mss dat iemand dan enkele flesjes kan meebrengen tot daar, Gent moet er toch ook in de shop kunnen zetten, of niet? #)

Davy, ik denk dat Hans over 14 dagen mss aanwezig kan zijn op onze speelnamiddag in Hasselt, zou je hem mss alvast wat mee kunnen geven voor de liefhebbers hier?? We beloven dat we niet alles zullen aanslaan, echt waar, op onze communie-zieltjes!! ;)

En voor ik het zelf vergeet Davy, namens mijn fretsels en mezelf, alvast nen dikke merci!! :)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jun 02, 2008 1:57 am

oei oei en ik kom ook al ni naar hasselt :o
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma jun 02, 2008 11:38 am

ah ik dacht dat dai zei op zo'n speelnamiddag in gent dat ze dat ook ging bestellen in amerika ofzo...

tijdens de gentse feesten hier is er eentje in gent gepland, dan kom ik zeker af....

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma jun 02, 2008 4:32 pm

Amerika , hmm , wou ik ook , urenlang liggen zoeken , niets gevonden

Diegene dat wouden opsturen naar Belgie/Europa die haakte af toen ik Ferretone vernoemde

Uiteindelijk bij enen uit Verenigd Koninkrijk Engeland ene gevonden dat er geen probleem van maakt

Maar wat stond er op de shipment manifest :-> Ferret food's and attributes , niks te reppen over Ferretone :D

Toen ik stuurde dat bestelling goed en eigenlijk supersnel was aangekomen vroeg ik hem dit en hij antwoorde : Europe shengen country's custom's block 8in1 (producent Ferretone) products

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jun 02, 2008 5:33 pm

A3ke kan je dat vertalen zo goed is men engels ni :(
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma jun 02, 2008 6:09 pm

awel da landen in de europese shengen unie (dus europa maar dan geen engeland zwitserland etc) hun douane 8in1 producten zouden tegenhouden

Dus dien tist verstuurd wel naar ons hier belgie omdat het toch een grote bestelling was maar hij vermeld bij de inhoud van het pakket dat het gewoon Fretteneten is van Premium (merk)

De lepen tist :D

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma jun 02, 2008 6:53 pm

zit da dan in zo kleine hoeveelheden? of moe ik gelijk de ouwe vrouwtjes die naar lourdes gaan, een pulleke meenemen als ik ook een beetje van dat heilig sop wil? :P

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » ma jun 02, 2008 7:18 pm

dat zijn normaal gewone busjes

er zijn wegen genoeg om er aan te geraken rechtstreeks uit de US...

is al eerder bewezen, cataloog daarvan ligt bij Hans en sandra

groeten
Hostekes
zelfs zonder tom tom


[Gewijzigd door Hoste op 2008-06-02 19:20:16]

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma jun 02, 2008 7:44 pm

Der is weer , dast belangrijkste :)

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » ma jun 02, 2008 10:56 pm

idd, belangrijkste is dat er in de DFA Shop ligt en de mensen dus nog een reden meer hebben om naar de speelnamidagen te komen.

enkel niet te veel op't net smijten hoe wat en waar je er aan komt, iedereen mag en kan hier meelezen..

ook mensen die het niet goed bedoelen, dan zet je beter niet al je werkwijzen op het net

heb ik met scha en schande ondervonden ook...

groeten
Hostekes
goedbedoelend

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma jun 02, 2008 10:59 pm

verplaats dit topic anders naar het materialen gedeelte? dat kunnen enkel geregistreerde leden zien dacht ik...

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » wo jul 23, 2008 11:39 am

gewoon bestellen via het internet. Hebben wij ook gedaan. Je betaalt wel de port, maar geloof me, het is elke euro meer dan waard. Als je ferret tone googled, dan kom je op amerikkase sites, oa: ferretworld, everything ferret en ferret.com, sommige van die sites leveren ook aan europa. Ook handig zijn de huisjes en zo die ze verkopen. Wij hebben een wollig huisje besteld en onze lieverds zijn daar enorm wild van, vooral ons feliake :)

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo jul 23, 2008 1:25 pm

Origineel gepost door Hamlet

gewoon bestellen via het internet. Hebben wij ook gedaan. Je betaalt wel de port, maar geloof me, het is elke euro meer dan waard. Als je ferret tone googled, dan kom je op amerikkase sites, oa: ferretworld, everything ferret en ferret.com, sommige van die sites leveren ook aan europa. Ook handig zijn de huisjes en zo die ze verkopen. Wij hebben een wollig huisje besteld en onze lieverds zijn daar enorm wild van, vooral ons feliake :)
tried them all , geen wou leveren naar europa

misschien 1 buske bij nen hoop andere stuff , da weet ik niet maar voor mezelf anderen en de shop te bevoorraden kreeg ik nergens in orde of erna bericht dat het niet mogenlijk was

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 23, 2008 4:11 pm

WIJ komen ervoor naar de speelnamiddag, hoor Davy, je hebt dat prima geregeld voor ons!! ;)
Afbeelding


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten