euhm...foutje?

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
*Veerle

Berichtdoor *Veerle » vr mei 18, 2007 10:46 pm

ok, nu kan ik nergens meer op reageren omdat mijn account opgeheven is maar mijn posts blijven staan .. logisch (NOT :? )...

Ik denk dat als een forumlid al zijn posts wil verwijderen dat dat niet enkel 'gewenst' is op een forum, maar zelfs een recht.
Nu kan ik het niet eens meer handmatig doen door aanpassingen.
Jammer dat dit op deze manier gebeurd is op dit forum. heel jammer.

Maar goed, ik zal me er maar bij neerleggen dat misverstanden nu eenmaal ontstaan en dat reacties blijkbaar niet altijd gewenst zijn op een openbaar forum.

salut en zeker tot schrijfs!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za mei 19, 2007 2:55 pm

Ik denk dat tom bedoelde met gewenst dat hen niet in het programma van een forum gewenst word om dergelijke functie in te hebben, wat je met je posts doet is natuurlijk u beslissing.

Nu vind ik ook zelf niet dat het nodig is om je posts te verwijderen waarschijnlijk heb je wel zeer goeie punten aangehaald waar anderen dan ook weer kunnen uit leren en denk dat dit ook de reden is waarom er geen functie is zodat de posts verwijderd worden zodra een account opgeheven word.

Ik vraag me nu ook wel af welke misverstanden je bedoeld, je wou toch dat je account opgeheven werd?
Je had ook gevraagd of dan al je posts verwijderd werden samen met je account waarop Tom geantwoord heeft dat dergelijke functie niet bestaat op een forum en dus gewoon je account heeft opgeheven zoals je gevraagd had.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » za mei 19, 2007 8:07 pm

ik begijp ook niet wat je bedoeld met niet gewenste reacties , wat is er gebeurd dan ?
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » za mei 19, 2007 10:36 pm

Beste Veerle , je zal wel een goeie reden hebben om je account te willen
opheffen hoop ik.
Maar posts .........? Als ik morgen een brief verzend met de post , moet ik toch
ook niet gaan vragen aan de postbode of hij mijn brief effe wil terugbrengen
omdat ik me bedacht heb .
En zoals Peewee zegt , het is de bedoeling dat wij allemaal delen in mekaars
problemen en pleziertjes .
Dit is een publiek forum , ja toch ? :P
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten