Speelnamiddag

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » zo nov 18, 2007 8:46 pm

hoi hoi iedereen!

ja kwist ni waar ik het moest plaatsen maar even zeggen dat ik het echt superrrr vond iedereen eens "live" te zien :D en de fretsels waarover er altijd gepraat wordt natuurlijk ook ;)

groetjesssssssss,

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo nov 18, 2007 8:55 pm

oei,

was jij er ook? :-)
'k zou niet weten welk gezicht ik daarop moet plakken.........

groetjes
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 19, 2007 12:53 am

Ollike was er samen met haar mama, 2 mooie dames moet ik zeggen :P :P , een aanwinst voor de club, zeker ook wat gezelligheid betreft!! Ik vond het ook echt leuk eens kennis met je te maken Ollike, ik hoop dat we dat nog dikwijls mogen overdoen, mét Yoshi erbij natuurlijk en wie weet ... een lief vriendje of vriendinnetje voor hem in de toekomst!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma nov 19, 2007 4:06 pm

oelaaa wat een compliment margitje (@) :D ik vond het absoluut ook fijn kennis met jou (en de rest natuurlijk ook) kennis gemaakt te hebben!

ewel, k moet zeggen : dat doe ik zowiso nog een keer over :P :P meer dan n keertje denkik !
nu ons Joske nog laten enten he, en dan de booster. Ik denk dat we tot en met april gaan wachten hem te laten catstreren, hij is dan bijna 1 j oud. Kan niet wachten op n compagnon voor mn schatje! ;)

Groetjess!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 19, 2007 7:44 pm

Is the same here, het was aangenaam kennis te maken met jou en met je mama Ollike! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma nov 19, 2007 9:12 pm

complimentjes hier, complimentjes daar lalalala :D

dankuuu iedereen, en zoals ik al zei: vond het ook super jullie te hebben mogen ontmoeten in levende lijve!!

ps chuckie : ik blijf posten hoor :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 20, 2007 3:13 am

Heb je de "verse" evenementenkalender van Hans gekregen gisteren??? We kunnen dat in 2008 alvast héél wat keertjes overdoen!!! :P :P :P Idd, hopelijk, met onze boeven bij!!! Mijn 5-tal was gisteren behoorlijk scheef aan 't kijken toen ze ons gepakt en gezakt zagen verdwijnen. Nog erger of die weten dat als die Delhaize-zak uitgehaald wordt, zij mee mogen!! :) :) Het zal hen goed doen als ze nog eens meekunnen, ze zitten niet alleen in hun winterVACHT, maar ook in winter euhm euh -(vet) ssstttttt!!!! :D :D :D :D

(Laat het Mickey maar niet horen of lezen, hé, die is al zo gauw van streek!!! Krijgt complexen hé, we hebben veel te vaak gzegd dat hij een dikke k*** heeft die te zwaar is om van de grond te geraken!!! :D :D :D Erg, maar ja, hij slaapt nu, ik ga dit gauw van 't scherm laten verdwijnen!!! :~ )
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 20, 2007 8:27 am

hoi,

neen de kalender heb ik niet gekregen. Moet ik Hans een mailtje sturen ofzo? :)


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten