t-shirt

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » di jun 08, 2004 11:21 pm

Hallokes, op de frettenwandeling heb ik een prachtige zwarte t-shirt gezien, die ik graag had willen bestellen, mijn maat was er toen niet bij, op welke manier kan ik deze kopen? via de site? in ieder geval, als ze klein uit vallen moet ik een large hebben als ze groot uitvallen een medium. Ik stort het geld graag op jullie rekeningnummer als dat het makkelijkste is, of moet ik een volgende frettenbijeenkomst afwachten? froetjes hup, billie en kruimel

Sabine en Mark
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jul 21, 2003 8:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Sabine en Mark » do jun 10, 2004 8:50 pm

Hoi Hup,
Misschien heb je reeds via andere weg een antwoord gekregen op jouw vraag. Maar op de frettenwandeling hebben wij Hans horen zeggen dat ze per vergissing de tweede koffer met promomateriaal verwisselt hadden met een andere koffer en dat dat daarom niet al hun ditjes en datjes present waren op die dag. (Hans verbeter ons aub als wij dit verkeerd verstaan hebben). Misschien is het leuker als je wacht tot je volgende speelnamiddag als alle spulletjes er zijn, dan kan je zelf kiezen en/of passen.

Groetjes
Sabine, Mark en de huppeltjes Jelle, Truus en Saartje ;)

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » vr jun 11, 2004 12:50 pm

Hallo allemaal,

Inderdaad, sinds de Grote Frettendag hebben we nog niet de kans gezien om alle bakken terug in orde te zetten. We proberen ze tegen de volgende speelnamiddag terug in orde te hebben, want dat is voor ons ook weer wat gemakkelijker.

Maar schiet ons niet neer als het tegen dan niet gelukt is.

We gaan allemaal full-time werken, hebben elk fretten in de opvang zitten, en nog duizend andere zaken die we te doen hebben, zowel privé als voor de vereniging.

Helaas hebben we maar een paar mensen achter de schermen die de armen uit de mouwen steken (waarvoor enorm veel dank, zonder jullie hield het zeker op), maar we kunnen er nog altijd gebruiken, op verschillende gebieden. Naast de dagelijkse verzorging en dierenartsbezoeken met de opvangers, het boekje, tellen en sorteren van de voorraad, inrichten van alle bakken, verder afwerken van de site, van de speeltuin,.....................

We kunnen deze oproep niet vaak genoeg doen.

Wij weten dat jullie verwachtingen hoog liggen, net als onze dromen over De Fretten-Ark, maar zonder jullie actieve hulp zal dat NOOIT lukken.

Een vereniging staat en valt niet alleen door het ledenaantal, maar ook door het aantal actieve medewerkers. Nu heb ik het niet over de hulp tijdens fretten(speelnamid)dagen (die is er meestal genoeg), maar over al de rest die er bij komt kijken om de vereniging in leven te houden. De dagdagelijkse dingen. Die hulp is de afgelopen jaren enorm bitter weinig geweest.

Elke boekje weer, op de site en elders doen we oproepen voor hulp. We hebben zo'n 300 leden.
Hoeveel hebben er gereageerd en helpen nu ook actief mee achter de schermen?
2.
Een bedroevend aantal, als ik eerlijk mag zijn.

Sorry, Hup, dat ik jouw Topic gebruik om mijn gal een beetje te spuwen, maar zoals je merkt, zit het me allemaal een beetje hoog.

Ik wens iedereen een prettig weekend toe en denk er eens over na. Kom eens een weekendje helpen zodat we weer verder kunnen om het iedereen naar de zin te maken.

Groetjes,
Alwin
De Fretten-Ark

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » vr jun 11, 2004 1:05 pm

Hoikes, ja ik begrijp best dat het frustrend moet zijn, en in alle eerlijkheid, zou ik dolgraag komen helpen, maar het is echt een beetje te ver voor mij, was het in limburg, dan twijfelde ik niet, maar als ik zo ver moet komen, moet ik opvang voor de kinderen zoeken, en dan zit ik nog vast met daan zijn speciale lessen in de week, enz. Ik hoop toch dat er mensen gaan reageren, die dichter bij wonen, groetjes hup en de frettekes
ps. ik wacht de tijd wel af hoor, voor die tshirt

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo aug 15, 2004 12:08 am

hey Niwla,

ik begrijp best wat je bedoelt;
maar momenteel ben ik nog even aan het uit een 'down' komen van mijn vorige vereniging waar ik in zat.

heb 16 jaar bij de scouts gezeten, ik heb er 3 jaar mega veel tijd ingestoken (hierdoor heb ik zelf mijn vriend door verwaarloosd; achteraf is dat wel goedgekomen) en het laatste jaar is dat ZO tegengeslagen dat ik er ne vreselijke degoe van heb gekregen (en dat kwam dan vooral door de inzet van de medeleiding die er totaaaaaal niet was, of althans, toch niet de inzet die er zou moeten zijn naar mijn mening.....). Je krijgt gewoon niets terug van alles wat je er hebt ingestoken; ze waarderen dat helemaal niet, of laten dat althans toch niet merken.

Nu, een jaar later, ben ik nog steeds niet naar een of andere activiteit van deze groep geweest en heb ook geen nood om ze of iemand daarvan terug te zien.........

ben momenteel even die degoe aan het verwerken en probeer terug naar boven te geraken.
Heb momenteel dus ff alle hulp aan verenigingen en organisaties afgezworen om ff rust te hebben en me niets meer op mijn nek te halen.

Als ik me ergens voor inzet, dan doe ik dat ook met 100% , maar dan moet dat ook wel gewaardeerd worden. EN ik moet dit kunnen combineren; vanzodra mijn vriend zegt dat het teveel wordt, dan zal ik ook efectief afstand gaan nemen, want ik wil die situatie van enkele jaren geleden niet meer meemaken; ik heb daaruit geleerd.
soms moet je nu eenmaal eens NEE kunnen zeggen .........

en meedraaien in een vereniging vind ik best wel fijn, maar momenteel nog ff niet.

(En dan is erook nog het feit dat ik geen auto heb en dus niet echt mobiel ben ......... ik kan wel die van mijn vriend gebruiken, maar dan moet ik wel zien dat hij die dan ook niet nodig heeft en dergelijke ... neit altijd even makkelijk dus)

kan je enkele voorbeelden geven van wat er achter de schermen allemaal gebeurd??? Ik ben nog niet zo lang lid van de frettenark en weet er dus nog niet zoveel van.

groetjes
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » ma aug 16, 2004 10:03 pm

Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je je niet wilt aanmelden hoor. ;)
Elke situatie is weer anders.


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten