naam

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
bodja
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mei 30, 2004 3:30 pm

Berichtdoor bodja » wo jun 09, 2004 9:27 pm

mijn fretje was genaamd bodja en heb besloten om die naam zo te houden das het makkelijkste voor hem maar het is echt een schatje begint ook al kusjes te geven groetjes aan iedereen

dave
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 4:44 pm

Berichtdoor dave » wo jan 05, 2005 11:39 am

kheb ook 2 fretjes binnengenomen van iemand en kheb ze ook de naam gelaten die ze hadden , valt goe mee en het zijn 2 b engeltjes die taz en balou . groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » wo jan 05, 2005 4:16 pm

ik heb 5 fretjes en heb vier ervan een andere naam gegeven en vind dat ze er wel vlug naar luisterde .
enkel flash is flash gebleven

greets nessa en the gang

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » wo jan 05, 2005 7:48 pm

Mijn Oscar heb ik zelf zo genoemd maar Charlotje had haar naam in een fretttenaziel gekregen, en ik heb het ook zo gelaten, het past trouwens goed bij haar, 't is een echt "lotje".....
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » zo mar 20, 2005 8:53 pm

Duvie heeft haar naamke omdat het een Duveltje is, en Charelke, tja, ne echte charel he... De namen zijn gekomen hoe ik ze gewoon het eerst noemde als ze iets deden dat niet mocht, en ben ze zo blijven noemen. Luisteren...? Eh, wanneer luistert een fretje nu echt ;)

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » zo mar 20, 2005 10:06 pm

Senna had ook al zijn naam uit de opvang bij Dai, en uit om het hem nie te moeilijk
te maken heb ik zijn naam ook zo gelaten... niet dat hij er naar luistert .. hihi :P
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » ma mar 21, 2005 6:45 pm

ons buffy, kira en belle hebben hier hun naam gekregen en onze opvangertjes luna en kicha hebben hun originele naam mogen houden omdat ze eigenlijk wel bij de rest passen en vind ze ook heel mooi klinken
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » ma mar 21, 2005 7:25 pm

mijn opvangfretje heette Josée (afschuwelijk hé) maar ze luisterde der wel naar %) dus moest 'k 't veranderen naar iets wat erop leek en daarom is het Zoë geworden :P en da past tenminste bij Ayko...

Groetjes Sofie, Ayko en Zoë


[Gewijzigd door doedelfietje op 2005-03-21 19:25:38]

Hope

Berichtdoor Hope » di mar 22, 2005 9:21 am

Mijn jongens komen uit een opvang, ze waren al 8 (of was het 9) maand oud en hadden geen naam gekregen.
Dus zelf namen moeten kiezen.
Viel best mee om ze te kiezen. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 30 gasten