vraagje

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
bob de bouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: do jun 24, 2004 2:13 pm

Berichtdoor bob de bouwer » do aug 05, 2004 9:48 am

Je hoeft niet ook een overdreven grote kooi te hebben voor 2 fretjes ofzo. Wij hebben een normaal kooi voor onze 3 fretjes, maar bij ons lopen ze ook los in de woonkamer. Per dag lopen ze zo'n 8 uren los dus voor hun is de kooi alleen een plaats of te slapen, eten, drinken en schijten ;)
Liefhebbende kusjes: Balou

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » do aug 05, 2004 12:03 pm

Als je de ruimte voor zo'n kooi hebt is het wel lekker voor ze, maar noodzakelijk? Nee. Vaak beschouwen ze een kooi, hoe groot ook, gewoon als kooi en niet als speelplaats.

nessa

Berichtdoor nessa » do aug 05, 2004 1:27 pm

mijn vriend vond dat ze ook in hun kooi moeten kunnen inspelen .
de kooi die we nu hebben is nipt voor drie fretten
wie weet ufo.
ik zou het niet erg vinden ;)

hyrisus
Berichten: 16
Lid geworden op: di mei 25, 2004 10:20 pm
Contacteer:

Berichtdoor hyrisus » do sep 09, 2004 2:59 am

Onze kooi (gemaakt door de vader van mijn vriend en héél erg mooi) is vrij
klein, maar ze zitten er ook alleen maar in om te slapen en te eten (en dat
slapen gebeurt dan ook niet exclusief in de kooi ).

*denkt aan alle keren dat ze fretten in de wasmand of zetel heeft gevonden* :D
Onze beestjes zijn bijna altijd buiten (of als het regent binnen in de huiskamer)
dus op zich is het geen beperking dat de kooi wat klein is.


[Gewijzigd door hyrisus op 2004-09-09 03:02:27]

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » zo mar 20, 2005 8:28 pm

Heb ook eenvraagje. Mijn Duvie en Charelke slapen in slaapzakjes die je kan ophangen, in een kooi van, euh, zo percies ne kubieke meter. Iedere week stofzuig ik de kooi, en om de twee weekjes ververs ik de slaapzakjes, maar da blijkt niet genoeg te zijn nu, ze verliezen massa haren, en krijg die niet deftig weg met de zakjes in de wasmachine te smijten... Mss iemand tips om het proper te krijgen, of kan ik iets doen tegen dat ruiven. Duvie had dat vorig jaar toch niet zo fel, en dat was na een enkel badje, wat ze trouwens haten hier, opgelost. Tips zijn welkom. Rebelse groetjes van de sloebers


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 26 gasten