plannen om een frettenkooi te bouwen ?

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
aldo
Berichten: 5
Lid geworden op: za jun 26, 2004 12:46 pm

Berichtdoor aldo » di jun 29, 2004 3:50 pm

:) hallo evrybody,
ik heb net op het inet aant neuzen geweest en heb daar prachtige modeelen gezein van fretten verblijven vb :
http://www.frettenfeiten.nl/frettenkooien.htm
echt de max die huisjes ect ect .
iemand een idee waar ik daar bouwplannen van kan verkrijgen ?

dank u

aldo

:P :P :P :P :D :D

jack63

Berichtdoor jack63 » wo jun 30, 2004 12:58 pm

:) hoi aldo
een aantal jaat geleden ik wastoen ongeveer euhhhh 17 jaar
was ik lid stichting de fret ik kan me niet meer herineren welke stichting het ook al weer was
maar in een van hun boekjes zat een foto plus bouwtekening van een mooie freten kooi wel een voor buiten
was een moie grote kooi ik heb hem ook na laten bouwen voor mijn fretjes wat ik toen had nu zitten mijn fretjes in een grote kamervoljere van 2 meter hoog 1 meter breed en 80 cm diep
dus lekker ruim
groetjes jack 63

aldo
Berichten: 5
Lid geworden op: za jun 26, 2004 12:46 pm

Berichtdoor aldo » wo jun 30, 2004 3:37 pm

woow ja dat is wel een heel grote kooi :)
ik kan nergens geen plan vinden maar ga zelf proberen iets te tekenen en te maken , moest het wat avanceren lol dan zet ik hier zeker uitleg en foto's ;-)

groeten

*jack63

Berichtdoor *jack63 » vr jul 02, 2004 6:06 pm

hoi
ja je zou er een zelfs kunnen maken maar dat is best duur aan het materiaal wat je nodig heb vergis je niet vooral het nerst gaas is best prijzig per meter
ik heb mijn kooi gewoon op markplaats gekocht het is gewoon een kamer voljere en voldoet prima heben ze lekker veel klim ruimte in
groetjes jack 63


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten