Ik heb een paar vraagjes

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
*kimmekevs

Berichtdoor *kimmekevs » za mar 26, 2005 5:49 pm

Hoi ik had dus een paar vraagjes voor jullie. Ik heb 2 fretjes gehad, ik heb die moeten weg doen van mijn moeder haar excus was dat ik er niet genoeg aandacht aan gaf. hoe kan je zien dat een fret gelukkig is en aandacht te kort heeft? Ik heb echt spijt dat ik die heb weg gedaan. en zou er graag nu trug hebben. ik heb er al veel over gelezen heel de site van de fretten ark ook. Ik wil graag wete waar je het beste een gezond fretje koopt. en liefst ook een goede manier om mijn moeder over te halen dat ik het mag. xxxxx-jes als je antwoorden hebt op mijn vraagjes mag je dit naar mijn e-mail adres sturen met vermelding: fretjes. Kimmeke_v@hotmail.com
dank bij voorbaad

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » za mar 26, 2005 7:45 pm

als je de opvang van de ark contacteerd doen ze daar eerst een frettenbabbel met je zodat je weet hoe omgaan met fretjes en als je er daar adopteerd zijn ze volledig in orde met entingen en gecastreerd + dat ze daar hele brave fretjes hebben zitten!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » zo mar 27, 2005 1:15 pm

Wij hebben een paar weken geleden ook de frettenbabbel gevolgd van de frettenark en hoeveel je ook leest op internet enzo, zo een babbel is echt wel aan te raden, je hoort vast nog wel zaken die je nog niet wist.
Je kan lieve fretjes vinden bij de frettenark, deze zijn volledig ingeënt en gecastreerd (ook vrouwtjes) en het zijn echte schatjes (lief en opgevoed).

Voor meer info kan je contact opnemen met de opvangverantwoordelijike:
Els De Greef
e-mail: opvang@defrettenark.be
tel: 015 55 53 86 (in de week na 18u.)

Groetjes en succes

nessa

Berichtdoor nessa » zo mar 27, 2005 8:47 pm

ik zou ook naar de frettenark gaan horen
die hebben de fret die bij jou past .
net een reclame spot

*kimmekevs

Berichtdoor *kimmekevs » ma mar 28, 2005 11:21 am

Dank u voor de antwoorden. dat zal ik zeker doen maar ik moet mijn moeder wel overtuigen! binnen een goed jaar ga ik samen wonen en mijn vriend vindt het geen probleem. hoe beging ik daar het beste over :? tegen mijn ouders?

nessa

Berichtdoor nessa » ma mar 28, 2005 1:18 pm

gewoon zeggen
liefst op een dag da ze goed gezind zijn .
ik heb da ook moeten doen
maar ga mijn resultaat niet vertelle
maar ik denk n ook da jouw situatie niet op de mijne lijkt
mijn vriend zijn ouers waren heel blij
dus hoop ik voor u ook
geef eens sein als je prive wil praten
kan dan alles uitleggen,
eel succes

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » ma mar 28, 2005 11:49 pm

ik denk dat wanneer je de leeftijd hebt om te gaan samenwonen, je ook wel het verstand zal hebben om zoiets aan je ouders te vragen, of ben ik daar mis in?

nessa

Berichtdoor nessa » ma mar 28, 2005 11:51 pm

pas op
mijn ouders waren niet in staat om zo iets te snappen
maar das iets anders he


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten