Alléé, ondanks de ***** die verschijnen heb ik een vaag vermoeden vanwaar Vipertje komt!!
Troost je, het is idd allebehalve verstandig om een fretje in een winkel te halen, maar je bent echt de enige niet die die "fout" ooit maakte. Mijn eerste fretseltje komt ook uit een winkel, een winkel met toendertijd ook een zeer kwalijke reputatie, werd zelfs regelmatig van overheidswege gesloten om allerlei redenen en zelfs nu heb ik er mijn vraagtekens nog regelmatig bij. Maar ons Dominootje is vorige week toch 8 jaar mogen worden, ze begint nu wel een beetje ouderdomskwaaltjes te krijgen, maar is nog heel speels, ondeugend en ongelooflijk lief, dus wat dat betreft kan ik helemaal niet klagen.
Door de jaren heen is me toch ook opgevallen dat alle fretten die in die zelfde winkel gehaald werden (er zitten er wel meer bij mensen van onze vereniging), allemaal even braaf en lief en tot nu toe ook gezond bleken te zijn. Ik wil het echt niet promoten, zeker niet meer nadat ik echt wel probleemgevallen heb gezien uit andere winkels, maar het is gelukkig dus geen ongeschreven wet dat het ook fout MOET aflopen. Ik hoop echt dat je met Vipertje veel geluk mag hebben, het is echt een heel mooi fretseltje. Ik moet idd ook wel bevestigen dat DEW's meestal volledig wit worden doorheen de jaren, maar dat wit met die zwarte kijkertjes blijft op zich ook al heel speciaal. En eigenlijk zijn het zo goed als evengrote bandieten als die witte met rode oogjes!!
Ons mossel hier die schijndrachtig geweest is (net als vorig jaar), gaat morgen op liefdesweekend naar Nederland!! Ik hoop dat ze dan (net als vorig jaar

) wél zwanger thuis komt!!

Volgens de Da was het dit jaar wel normaal dat ze schijndrachtig was, het ventje dat zo verliefd op haar was, had net erg turbulente dagen door gemaakt, waardoor de "be-vruchtbaarheid" naar 't schijnt achterwege blijft!!

Tja, al doende leer je weer bij natuurlijk!!
Moet zeggen dat de gentleman in Nederland verdorie wel de moeite is!!