vraagje over de lentekolder..

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 10:40 pm

Berichtdoor Daphne » ma apr 04, 2005 10:37 pm

Hoi, ik heb een vraagje.. Ik heb m'n fretjes nog niet zo heel lang, ik heb ze iets meer dan 2 maanden geleden uit een opvang gehaald. Ze zijn al volwassen , Suki (vrouwtje) wordt in sept. 5 en Djago (mannetje) in juni 2.
Het gaat goed met ze, ze zijn al behoorlijk gewend aan alles maar nou viel me vorige week op dat Djago opeens wel heel ruw met Suki speelde, echt in haar nek grijpen en haar de kamer door slepen. Zij vind het niet bepaald geweldig, en rent als hij zo'n bui heeft bij voorbaat al blazend door de kamer want ze snuffelt liever lekker op haar gemakje rond. Ze zijn allebij geholpen dus hormonaal lijkt het me niet.
Zou het kunnen zijn dat hij misschien een ruw speelmaatje mist? Ze komen uit een huis waar ze met jongen van Suki zaten want die heeft ooit een nestje gehad. Deze zijn een aantal maanden eerder in de opvang herplaatst en schenen wel stuiteraars te zijn. We willen er nog een fret bij, dus misschien is echt een speelmaatje voor Djago een idee?
Of is het misschien iets aan Suki waardoor hij zo kan reageren? Ik weet wel van de wolfhonden bij m'n ouders dat jonge beesten de oudjes wel gaan pesten als ze niet meer volledig mee kunnen komen.

Of heeft hij door het lekkere weer gewoon de kolder in de kop?
Hij heeft in ieder geval de kriebels door het verharen haha..
Groetjes Daphne en Bart, Djago, Suki, Tiga en Cid!

Hope

Berichtdoor Hope » wo apr 06, 2005 7:11 pm

ik gok dat het te maken heeft met de lente, hier zijn ze nu ook zotter dan normaal. (als dat nog mogelijk is).

De mannetjes sleuren hier zelfs met elkaar, wat de eerste keer is.

Groetjes

nessa

Berichtdoor nessa » do apr 07, 2005 3:40 pm

ook hier merk ik da het zomer is
diesel laat inca bijna niet gerust
hij pest haar ieder moment hij vrij heeft

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 10:40 pm

Berichtdoor Daphne » do apr 07, 2005 9:40 pm

Ik denk i.d.d. dat er toch niks aan de hand is hier. Ze doen nog steeds lief tegen elkaar dus het zal echt het weer wel zijn! Da's het lastige met opvangfretjes he, je weet echt niet hoe ze zich kunnen gaan gedragen. Maar nog echt geen spijt hoor! Het zijn de liefste knuffels die je je maar kan wensen! Frettenkusjes in overvloed..
Groetjes Daphne en Bart, Djago, Suki, Tiga en Cid!

nessa

Berichtdoor nessa » vr apr 15, 2005 4:12 pm

mijn bende heeft er nu goed van
ze zijn
met plant en bureau aan het af breken
mijn microfoon en boxen hebben de grond al gekust vandaag
en ze lopen nog geen 5 min los
da beloofd

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » za apr 23, 2005 5:39 pm

Kgeloof da Senna ook de lentekriebels voelt lol
en maar spelen en springen en verkennen...
hij is actiever dan ooit :)
hehe... nu moet het baasje zeker op haar kivief zijn ze, want hij kruipt overal in
lol
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

nessa

Berichtdoor nessa » za apr 23, 2005 6:38 pm

je moet niet meer achter pc kruipen
als ze los lopen of je krijgt niks gelezen
lol


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten