Op zoek naar adoptiegezin van Tommy te Ekeren

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
*kellyen Michael

Berichtdoor *kellyen Michael » do sep 01, 2005 1:42 am

Ik wou even de mensen bedanken die zich zo hard inzetten voor het welzijn van deze prachtige maar misbegrepen diertjes
Op 25/02/2005 hebben wij een fretje geadopteert genaamd tommy
Nu zouden wij graag contact opnemen met Petry Elke om wat foto's uit te wisselen
Tommy nu genaamd Fredo stelt het hier heel goed hij heeft 2 vriendinnetjes waarmee hij met hartelust ravot
Gelieve contact op te nemen indien u dit leest op het adres Snuggles_for_ever@hotmail.com
Het zou heel tof zijn om nog eens in contact te staan
Vriendelijke groetjes en nog veel geluk met het redden van fretjes

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do sep 01, 2005 9:09 am

is het elke van de frettenark die je zoekt? Ik ken een Elke die opvangertjes heeft gehad te ekeren, en als ik me niet vergis was er een tommy bij. Als je me wat meer gegevens kan doorsturen laat ik wel weten of ik de juiste voorheb.
Je kan me mailen op enya81@hotmail.com

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do sep 01, 2005 10:41 am

Elke en Ronny zullen nu net terug zijn uit vakantie... Ik zal hen even voor jullie contacteren
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do sep 01, 2005 10:47 am

Is gebeurd, heb jullie E-mailadres doorgestuurd
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » do sep 01, 2005 10:50 am

voila, opgelost :D


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten