Hi allemaal

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Hi allemaal

Berichtdoor a3ke » zo apr 03, 2011 1:46 pm

Zou dat Raven niet kunnen zijn? Die gaat regelmatig let zijn fretjes op uitstap...
Is geen donateur of medewerker eh , dus niet van "ons"

En nee dus , die mensen die je daar opnoemt "scarecrow" die hebben dus niets te maken met De Fretten Ark VZW , Laat dat duidelijk zijn !

Iedereen kan hier posten , sommige zelfs onder meerdere aliasen dus laat je zeker niets wijsmaken , enkel bij officieele activiteiten (die hier steeds gepost zullen worden) kan je "echte" mensen van De Fretten Ark tegenkomen

En waarom je je niet wil registreren is aan jou , maar mensen met minder goede bedoelingen gebruiken ook vaak die truk om anoniem te blijven , vandaar de achterdocht
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Scarecrow

Re: Hi allemaal

Berichtdoor Scarecrow » zo apr 03, 2011 2:13 pm

Ik dacht te hebben vermeld dat die persoon alleen maar beweerde hier te posten?
Iets anders zoals donateur of medewerrker praatte niemand over :p
De man heeft 2 grote fretten de grootste ervan is bruinachtig en heeft een masker
Er was ook een zwartje bij geloof ik?
A3 bedankt dat ik mag beslissen wat ikzelf doe :p
Momenteel doe ik het meeste posten met de GSM dus excuzeer.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Hi allemaal

Berichtdoor Margiet » zo apr 03, 2011 3:04 pm

Zou dat Raven niet kunnen zijn? Die gaat regelmatig let zijn fretjes op uitstap...
Is geen donateur of medewerker eh , dus niet van "ons"

En nee dus , die mensen die je daar opnoemt "scarecrow" die hebben dus niets te maken met De Fretten Ark VZW , Laat dat duidelijk zijn !

Iedereen kan hier posten , sommige zelfs onder meerdere aliasen dus laat je zeker niets wijsmaken , enkel bij officieele activiteiten (die hier steeds gepost zullen worden) kan je "echte" mensen van De Fretten Ark tegenkomen

En waarom je je niet wil registreren is aan jou , maar mensen met minder goede bedoelingen gebruiken ook vaak die truk om anoniem te blijven , vandaar de achterdocht

Zal hier maar weer de woorden van onzen Davy komen verzachten of tenminste verklaren, het is niet zo onvriendelijk bedoeld als dat het klinkt, hoor! ;)

Als we echter alleen donateurs of medewerkers als "ons" mensen moeten beschouwen, zijn we redelijk snel uitgepraat, vrees ik!! :( De meeste mensen die hier komen, passeren of blijven hangen zijn ook allemaal om één en dezelfde reden hier terecht gekomen, nl door de liefde en de interesse voor hun snotjes. at alleen zou genoeg moeten zijn om ergens jezelf ff voor te stellen en er geen geheimzinnig spelletje rond te spelen, fretten hebben is tenslotte geen misdaad of geheim. Wie zich toch niet wil laten kennen is wat mij betreft even welkom hier om te vragen en te zeggen wat ie wil, zolang het niet bedoeld is om de fretjes, ons of mensen van ons onderuit te halen. Respect langs weerskanten is dus wél een noodzaak volgens mij en je bekend maken, ach, daar hebben we het al zo vaak over gehad, ik zie gewoon niet in waarom je het niet zou doen, het is eigenlijk ook gewoon een vorm van aangenaam omgaan met mekaar.

Of het nu Raven was die je tegenkwam, Scarecrow of weet ik veel wie (de beschrijving van de fretten doen me vermoeden dat het idd Raven is ;) , dat doet er allemaal ook niet toe, het belangrijkste is dat je "mede-fretgenootjes" leerde kennen en zo ook anderen horen kan met hun verhalen en problemen waar ieder van ons al eens mee te maken krijgt. Moest het idd Raven zijn, zal hij waarschijnlijk wel eens (glim)lachen als hij deze anekdote hoort van jou!! "Typisch", hoor ik hem al zeggen, A3ke maakt een opmerking en Margiet gaat het verzachten!! :rol: Ach, ja, ieder zijn "taak", hé!! ;)

In ieder geval Scarecrow (maar moest je nu zo 'n akelige naam hebben gekozen, zelfs "Raven" gaan daarvan vliegen, niet?? :p), babbel maar lekker verder hier maar moest je zin krijgen ... je registreren kan je ook natuurlijk!! :domhoog:
Afbeelding

Scarecrow

Re: Hi allemaal

Berichtdoor Scarecrow » zo apr 03, 2011 3:36 pm

Wie raven ook mag zijn? Die naam is niet genoemd door geen enkele van hen.
Ik weet alleen dat die meneer super lieve en brave fretten heeft, wou dat mijn
Kleintje dat ok was of word.
Over het forum is alleen gepraat in de zin van het posten, niet meer of minder.
Gaat regelmatig wandelen want hij sprak over de heide, het broek en Arkenbos.
Dus als die iemand van gisteren in het rivierenhof zijn e mail adres terug wilt
Doorgeven? aub.
Maar ik kwam hier om te posten over mijn fretje!
Dus Crawler doet het super.
Thumbs up.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Hi allemaal

Berichtdoor Margiet » zo apr 03, 2011 3:53 pm

Dacht dat hij George heet, kan dat? En dat die fretten superlief zijn, tja, dat bevestigt mijn vermoeden alleen maar ... :p Waren het "Nederlandertjes"??

(Dan komen ze nl van hetzelfde adres als mijn "braafsten" en de toekomstige snotjes hier! :domhoog: )

Maar Crawler is al goed op weg om ook een brave jongen te worden, zo te lezen, dat doet me plezier. Zal eens kijken of ik een email-adres heb van die persoon, moest blijken dat die naam wel kloppen kan ;), oké?
Afbeelding

Scarecrow

Re: Hi allemaal

Berichtdoor Scarecrow » zo apr 03, 2011 4:26 pm

Of die persoon Georges noemt weet ik ook niet.
En deze naam kwam ook niet voor in zijn
E mail adres.
Meer iets om te lachen en Tuur of zoiets
Echt namen noemen deed men op dat moment
Niet.
Hihihi, heb hem voor de geest kunnen halen die
E mail er komt nog luie in voor ook.
Dus ik weet het weer :) :)
;)
Toch bedankt.


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten