Ontstoken oogje

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
Shana1986

Ontstoken oogje

Berichtdoor Shana1986 » do jan 12, 2012 6:51 pm

Beste,

Mijn fretje is ongeveer 6 jaar..
Ze heeft al een tijdje een ontstoken oogje..
Ben er al mee naar 2 dierenartsen geweest..
Het zou een ontsteking van haar derde ooglid zijn.
De eerste dierenarts had pilletjes meegegeven en ben dan achteraf nog teruggeweest voor zalf.
Maar het beterde niet..
De tweede dierenarts bevestigde dat het een ontsteking van haar derde ooglid was.
Ze heeft nog gecheckt of haar oogje voor de rest in orde was en er was geen kras op..
Zij heeft mij toen oogdruppels met cortisonen meegegeven.. Eerst dacht ik dat het beterde, maar het is
toch nog even erg gebleven..
Maar het is natuurlijk niet simpel om een fretje ofwel pilletjes te geven of iets in haar ogen te doen..

Beide dierenartsen denken wel dat ze er zelf weinig last van heeft.. Ze eer en drinkt nog voldoende..
Maar ik vind het toch steeds erg wanneer ik naar gaar kijk..

Kan iemand mij misschien raad geven?

Alvast bedankt!

Mvg,
Shana

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Ontstoken oogje

Berichtdoor jeanine » do jan 12, 2012 8:49 pm

Shana best even inloggen en je vraag dan stellen onder medisch. Het kost je niets en je vind er een schat aan info op. Het gastenboek is er niet echt voor gemaakt. Er komt dan ook regelmatig spam op deze berichtjes.
Wat het oogprobleem betreft vind je heel wat oplossingen op het forum hoe wij het oplossen om medicatie te nemen ;)
Afbeelding


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten