info prooidier antwerpen

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
RayBjorn
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jul 16, 2012 11:21 am
Locatie: Antwerpen ( centrum )

info prooidier antwerpen

Berichtdoor RayBjorn » do aug 09, 2012 5:55 am

iemand idee waar int antwerpse ik Prooidieren kan kopen ?

Meer bepaald ben ik opzoek naar : baby konijn, kwartel, haas, piepkonijn en volwassen muis.
Liefst diepvries- kheb niks tegen leven voer maar dan moete ook voor die beestjes zorge en das teveel moeite :p
Afhalen of online bestellen maakt me niet uit gewoon dak niet tot in nederland moet verplaatsen.

Ik dacht dak een post had gemaakt gisteren avodn mor vanmorgen vond'k niks meer terug.

Dus bij deze enige info is welkom
Thx

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor jeanine » do aug 09, 2012 11:45 am

http://www.hetlozevissertje.be/Indexroofvogels.html Wel in Zelzate.
Misschien even contact nemen met leverancier om het adres van een detailwinkel in het Antwerpse te krijgen. ;)
http://www.kiezebrink.nl/index.php?pid=1
Mocht het je lukken best even vermelden, misschien zijn er nog mensen op zoek ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nathaliek18
Berichten: 0
Lid geworden op: zo aug 05, 2012 7:57 pm
Locatie: antwerpen

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor nathaliek18 » do aug 09, 2012 12:36 pm

ook ik ben op zoek maar dan wat kleiner spul zoals eendagskuikens enz iemand daar een idee voor?

groetjes

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor a3ke » do aug 09, 2012 4:29 pm

In Londerzeel , naam ben ik weer even kwijt

Maar is veelal in grote hoeveelheden (diepvries) , direct per kg en meer (kuikens bvb per 8 kg)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
nathaliek18
Berichten: 0
Lid geworden op: zo aug 05, 2012 7:57 pm
Locatie: antwerpen

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor nathaliek18 » do aug 09, 2012 4:49 pm

hmmm dat is voor mij iets te veel van het goede, ik weet niet eens of jerry het lekker vindt,

groetjes

sd reptiles
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 01, 2012 8:05 pm

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor sd reptiles » do aug 09, 2012 5:01 pm

Bij elke reptielenzaak kan je wel diepvries ratten , muizen , kuikens en konijnen kopen.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor jeanine » do aug 09, 2012 7:36 pm

In Zelzate de eendagskuikens per kg. Idem voor muis. Wel niet te veel eendagskuiken geven, ons Free at dat wel liever dan de muis maar het is minder geschikt als een dagelijkse hap.
Afbeelding

RayBjorn
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jul 16, 2012 11:21 am
Locatie: Antwerpen ( centrum )

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor RayBjorn » do aug 09, 2012 10:28 pm

tja tis puur een recreatief iets wat ze krijgen van mij boven op hun normale eten ...

dus tis niet dat ik ze alleen op prooidieren laat eten hoor , eerder alleen voor extra calcium en proper houden van hun tandjes omdat hun hoofmaaltijd bestaat uit zelf gemaakte barf en ze dan rapper tandsteen krijgen.

Nathalie18 als je wil ik ga van de week wat halen kan je altidj eens eentje van ons komen halen om te zien of je fret het lust :)
Kzal update geven als ik er heb gehaald :)

kweet ni vanwaar jij bent in antwerpen , maar wij zijn van Centrum antwerpen 5 min van de groenplaas ...
Laatst gewijzigd door RayBjorn op do aug 09, 2012 11:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

RayBjorn
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jul 16, 2012 11:21 am
Locatie: Antwerpen ( centrum )

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor RayBjorn » do aug 09, 2012 10:52 pm

hmm loze vissertje heeft idd wel piepkuikens en muizen maar ik mis de optie voor konijn achtige ... mag haas, gewoon konijn of baby konijn zijn ... kheb al wel Lupa voeding "All ******" gevonde wat basicly gemixed versie is van ene geheel beest , konijn, kip ect met alles "erop en erin" zondr iets toegevoegd ... maar das voorgemalen ... gezien ik men Barf zelf maak heb ik dat ni echt nodig ... kzoek juist de diepgevrozen volledig dier varient zoadat ze het plezier hebben de stukken eraf te moeten knauwen, en voor de tandhygiene ...

Kga eens contact opnemen met http://www.kiezebrink.nl ... zien of ze eventueel met belgische verdeelers werken en wie deze zijn ...

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor jeanine » vr aug 10, 2012 11:08 am

Konijn kan je in de supermarkt toch vinden, enkel de huid is er af en de darminhoud ontbreekt.
Afbeelding

RayBjorn
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jul 16, 2012 11:21 am
Locatie: Antwerpen ( centrum )

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor RayBjorn » vr aug 10, 2012 10:33 pm

Konijn kan je in de supermarkt toch vinden, enkel de huid is er af en de darminhoud ontbreekt.
idd mor das nu net wak erbij wil : pels zorgt ervoor dat hun darmpjes uitgekusit worden en de darminhoud van prooidieren zorgt voor gezonde darmflora bij roofdieren ... kheb intussne tijd al wel is langs Gb geweest voor wa vlees mor wil de total package :p

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor Margiet » vr aug 10, 2012 11:26 pm

In Londerzeel , naam ben ik weer even kwijt

Maar is veelal in grote hoeveelheden (diepvries) , direct per kg en meer (kuikens bvb per 8 kg)
Dierenspeciaalzaak Yorki
Bergkapelstraat 4
Londerzeel
052/30.05.03

Open : di - wo - do - vr van 9u tot 18u30 /zat. van 9u tot 18u/ zon. van 9u tot 12u

Kuikens komen op 10,5€ ongeveer voor 10kg ...
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: info prooidier antwerpen

Berichtdoor Raven » zo aug 12, 2012 10:52 am

tja tis puur een recreatief iets wat ze krijgen van mij boven op hun normale eten ...

dus tis niet dat ik ze alleen op prooidieren laat eten hoor , eerder alleen voor extra calcium en proper houden van hun tandjes omdat hun hoofmaaltijd bestaat uit zelf gemaakte barf en ze dan rapper tandsteen krijgen.
Er zijn nog andere mogelijkheden als het gaat om bovenstaande... NVR voeding bijvoorbeeld. ;)
En de darm of maag inhoud... is te verwaarlozen... :D


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten