verwend

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
antoin
Berichten: 0
Lid geworden op: do jan 03, 2013 3:09 pm

verwend

Berichtdoor antoin » di mar 05, 2013 8:51 pm

nu ik de vriezer aan het nazien was ben ik er achter dat de fretten hier gewoon verwend zijn konijn wild en tam duif haan gans eend en ree maar dat pak ik zelf . dat is denk ik de reden dat ze zo braaf zijn . ze zijn bang om gewoon weer brokken te moeten eeten

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: verwend

Berichtdoor jeanine » di mar 05, 2013 9:57 pm

Mijn Freeke is vandaag gaan lopen met het voorpootje tam konijn van Buster voor de tandjes, hij wou het weer niet. Ik hoorde haar het bot kraken, hopelijk is ze morgen niet ziekjes van het rauwe vlees. Vroeger kregen ze hier vaak wild te eten tijdens het seizoen, tot ons Freebee ziek in haar darmen werd. :( Nu heb ik wel gedroogde ree voor haar gevonden, ze lust het nog steeds. Ik probeer ze nog te verwennen met wat mogelijk is. Ook al zijn er brokjes van gemaakt. Ik benijd soms de mensen die wel vers kunnen voeren. Als ik zie hoe het soms kan smaken, het werk dat ze er aan hebben om het van de botjes af te halen.
Deze week heeft ons Thirza kippenfilet gegeten, Busje er even aan gelikt. Ons Free mocht er geen krijgen en zat even afzonderlijk. Dat kereltje is echt kieskeurig aan het worden, eet altijd en kent geen honger wel goesting :hammer:
Afbeelding

Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: verwend

Berichtdoor Fretlife » di mar 05, 2013 10:39 pm

inderdaad verwend! :) Zit er ook prooi in het puppypakket? :mrgreen: :mrgreen:

antoin
Berichten: 0
Lid geworden op: do jan 03, 2013 3:09 pm

Re: verwend

Berichtdoor antoin » wo mar 06, 2013 6:54 am

tuurlijk de pups gaan zeker voor een week met prooi naar huis als het moet voor langer .

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: verwend

Berichtdoor Taiga » wo mar 06, 2013 9:18 am

Serieus verwend als ik het zo lees...kan nooit geen kwaad :P

Ik zou nog eens een lekker stukje vlees moeten gaan halen voor die kleine monsters maar de helft trekt er meestal zijn neus voor op. Toch koppige gevallen soms...
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: verwend

Berichtdoor jeanine » wo mar 06, 2013 9:35 am

Ons Freebee te slappe slijmerige stoelgang. Ik had het haar moeten afpakken. :do:
Afbeelding

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: verwend

Berichtdoor senpuppy » wo mar 06, 2013 3:48 pm

Serieus verwend als ik het zo lees...kan nooit geen kwaad :P

Ik zou nog eens een lekker stukje vlees moeten gaan halen voor die kleine monsters maar de helft trekt er meestal zijn neus voor op. Toch koppige gevallen soms...
Eendenborst :-)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: verwend

Berichtdoor Margiet » do mar 07, 2013 3:43 am

Poeh, daar zou Moke nog niet eens naar kijken, volgens mij ... :(

Niet te doen dat mormeltje, ze blijft het vertikken ... :hammer:

Ach Jeanine, het kan haar maar gesmaakt hebben.
Hopelijk heeft je Freebeeke van die minder vaste stoelgang geen buikpijn, dan is het alleen voor het Baasje minder aangenaam ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: verwend

Berichtdoor jeanine » do mar 07, 2013 7:41 am

Baasje vindt het helemaal niet erg om op te kuisen. Wel dat ons Freebee er last door krijgt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: verwend

Berichtdoor Taiga » do mar 07, 2013 8:39 am

Ocharme Freebee :( het is toch te hopen dat ze er wel van genoten heeft.

Mja, misschien toch wel eens eendenborst proberen...ben benieuwd wie van onze bende een hapje zal wagen...
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 15 gasten