Made in China

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma jan 12, 2009 8:30 pm

Omdat ik op zoek ben naar mogelijke oorzaken van de problemen met de gezondheid en voeding die ik ondervind ben ik van alles aan het uitpluizen.
Zo ben ik al uitgekomen in 2008 op eieren, kippen enz met melamine vervuild. Ik ga hier niet alle uitleg die ik gevonden heb neerpoten. Het ligt ook niet in de bedoeling om hier paniek te zaaien. Maar op de verpakking van deze frettensnoep staat made in China Proline boxby for cats mini strips
Met de vele zieke en reeds dodelijke slachtoffertjes in China in gedachten geef ik deze snoepjes liever niet aan mijn fretten tot ik heel zeker ben dat dit ongevaarlijk is.
Afbeelding

Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 54 gasten