frettenproof

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

frettenproof

Berichtdoor Claudia » wo aug 08, 2012 12:47 pm

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... aal/197679

helemaal ni frettenproof dus :p ayanna kruipt tussen de draad :p en zynia kruipt er over :p
voor da over kruipe hebben we een net dus das makkelijk op te losse :p
voor da door kruipe is da wa annders :p khad er al vershoudfolie rond gedaan en een deken da helpt een beetje ma ni veel :p
dus zulle we strx ma op plexiglas ofzo iets gaan e of kippendraad om da nog voor te doen en da kunnen ze er nemeer door of da hopek toch :twisted:

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: frettenproof

Berichtdoor Claudia » wo aug 08, 2012 4:26 pm

muggengaas rondgedaan en voorlopig probleem opgelost

fienepientje
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 7:30 pm

Re: frettenproof

Berichtdoor fienepientje » wo aug 08, 2012 6:01 pm

Jammer dat het niet fretproof is... Ze zijn ook zo slim hé :-)
Ik ben op enkele websites ook wel eens 'hekken' tegengekomen, maar lijken me eerder wanden...
Dit zal meer fretproof zijn, maar ik heb geen idee waar je zulke wanden kunt kopen...

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: frettenproof

Berichtdoor Claudia » wo aug 08, 2012 7:20 pm

miljaar e ze nog een gaatje gevonden seg wa ze door kan :p nog een ijzerdraadje bij legge :p
dat weet ik ook ni. maar dit is wel handig omdat allemaal aparte panelen zijn want tzijn er 8 in totaal en kheb er nu ma 6 opgezet

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: frettenproof

Berichtdoor jeanine » wo aug 08, 2012 8:21 pm

Claudia, opletten met het muggengaas. Ik heb dat vroeger eens rond een noodkooi gedaan omdat er uitgebroken werd. Nageltjes durven er in haperen en een gat inbijten was het vervolg. Kippengaas is een echt klimraam.Beter een gladde wand aan de binnenkant bevestigen. Dit kan met plexiglas wat nogal duur is, hout of met karton van dozen dat je kan vervangen indien nodig. ;)
Afbeelding

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: frettenproof

Berichtdoor Claudia » do aug 09, 2012 11:19 am

ze kruipen er voor de moment ni op en tes ook maar voor ff e als ze buiten staan ofzo ma kzal het wel wa ga slage :)


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 34 gasten