kooi buiten?

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
defjeuh
Berichten: 0
Lid geworden op: do feb 21, 2013 1:09 pm
Locatie: bilzen limburg

kooi buiten?

Berichtdoor defjeuh » di jun 25, 2013 1:51 pm

heb vandaag de ferret nation besteld .
nu heb ik ferplast frettenkooi maar ik dacht eraan om deze ferplast buiten te zetten in dit mooi weertje ?
zou dit mogelijk zijn? en de ferret nation binnen zetten.
dan kunnen ze fijn buiten in de ferplast kooi.
was eerst gaan kijken voor een konijnenkooi maar heb me toch bedacht ,met dat hout.
ze moeste er maar eens in bijten ofzo. of dat hout na een tijd word toch rot ofzo. en qua onderhoud?
toen de ferret nation gevonden . moet blijkbaar DE kooi zijn . dus gauw gauw besteld ! morgen is hij van mij.
dus goed idee om de ferplast buiten te zetten of ?
mijn freddy en denzel wachte met ongeduld om buiten te kunnen :D :D :D .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: kooi buiten?

Berichtdoor jeanine » di jun 25, 2013 7:04 pm

Geen slecht idee, mits de nodige voorzorgen. Niet in de vlakke zon of waar het nogal tocht. Je kan iets op de bovenkant leggen van de kooi om ze wat schaduw te geven. Een kartonnen doos of houten bakje om in te kruipen indien ze daar behoefte aan hebben. Verder zorgen dat de deurtjes goed slotvast zijn. Bij regenweer zal de onderbak wel vol lopen als ze constant opgesteld buiten blijft staan. De kooi zal na enige tijd buiten ook roesten. Mocht het echt warm worden ( boven 27°) denk er dan aan om ze binnen te halen als het daar frisser is. ;)
Afbeelding

defjeuh
Berichten: 0
Lid geworden op: do feb 21, 2013 1:09 pm
Locatie: bilzen limburg

Re: kooi buiten?

Berichtdoor defjeuh » di jun 25, 2013 10:34 pm

nee er een dak op maken.
mijn pa zal zich daar mee bezig houden :D
en tegen de muur zetten de kooi zodat ze uit de tocht zitten.
en het roesten . ja liever dat dan de ferret nation buiten te laten roesten :D die kost wat meer :D


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten