Fretje alleen

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
fienepientje
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 7:30 pm

Fretje alleen

Berichtdoor fienepientje » za jan 25, 2014 7:04 pm

Ik heb Odette nu al anderhalf jaar.
Ze is uitgegroeid tot een lieve, aanhankelijke dame!
Ze kan flink alleen spelen met haar balletjes en buizen en popjes...
Maar soms vraag ik mij af of ze het niet leuker zou hebben met een maatje bij...
Wat denken jullie???

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Re: Fretje alleen

Berichtdoor weazel » za jan 25, 2014 8:40 pm

Zeker weten ! :p
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Fretje alleen

Berichtdoor jeanine » zo jan 26, 2014 11:43 am

Veel hangt van Odette en het maatje af, zij beslissen of het beter of niet is. Voor de baas is het eenvoudiger omdat je er minder zelf moet mee spelen. Wat aandacht geven moet je altijd doen maar geen uren er met meespelen. Ze spelen wel op hun manier met elkaar en dit is leuk om te zien. Je moet enkel het juiste maatje laten kiezen door Odette. Kan soms een zoektocht worden of meteen klikken ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Fretje alleen

Berichtdoor Margiet » vr jan 31, 2014 10:27 am

Fretjes genoeg in onze Opvang, Odette kan haar keuze komen maken als ze wil ... ;)
Afbeelding

FredjeSnow
Berichten: 0
Lid geworden op: di sep 10, 2013 8:11 pm

Re: Fretje alleen

Berichtdoor FredjeSnow » za feb 01, 2014 12:24 am

Fredje is opengebloeid sinds de hond er is, speelser enzo omdat ze kan wilder spelen ook. Met fretjes lukte het niet omdat ze al te lang alleen zat. Met de kat speelt ze ook soms

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Fretje alleen

Berichtdoor Margiet » ma feb 03, 2014 10:33 am

Ik heb jaren geleden 6 fretten geprobeerd te combineren bij mijn Dominootje! (Daarmee ging het aantal ineens van 2 naar 8!! :p)

Het voordeel bij een adoptiefret is dat je ter plaatse mag gaan kijken of Odette hen eventueel wil accepteren, hé, als het niet lukt weet je dat je dat ook niet proberen moet. ;)

Anderzijds, er zijn weinig fretten die problemen hebben met een pup. Ik zeg wel degelijk "weinig" fretten want ons Domino was ook een moertje dat absoluut géén pup accepteerde! xp

Uiteindelijk heeft ze toch een vriendje gevonden in de Opvang in Mechelen, dat is nog 5 jaar de grote liefde geweest. Zo groot zelfs dat ik hen samen heb moeten laten gaan, de ene kon echt niet meer zonder de andere ...
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast