Vakantie Fretten

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
SandraGoerd
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 09, 2018 11:56 am

Vakantie Fretten

Berichtdoor SandraGoerd » vr feb 09, 2018 12:08 pm

Ola Fretten liefhebbers,

Ik heb zelf 2 hele lieve, schattige fretties, Mik & Mo. Ik heb deze fretjes nu 3 jaar en ik ben erg aan ze gehecht. Ik ben nog nooit langer dan een werkdag van ze weggeweest. Ik wil nu eigenlijk een weekendje naar Spanje om een vrouw te ontmoeten (ook een fretjes liefhebber). Gelukkig heb ik een goede deal gevonden voor een kort weekendje op https://www.vakantiedeals.be
Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met het meenemen van jullie fretties op vakantie? Ik namelijk niet en ik vind het heeeeel spannend!
Kunnen ze gewoon mee in het vliegtuig? Ik wil echt niet dat ze in het (koude) bagage ruim worden gedumpt.
Ik hoor graag hoe jullie dit hebben opgelost!!

Nikitha
Berichten: 0
Lid geworden op: vr okt 05, 2018 7:52 am

Re: Vakantie Fretten

Berichtdoor Nikitha » vr okt 05, 2018 8:01 am

Zelf zou ik ook graag mijn fretje meenemen op vakantie met het vliegtuig maar vind nergens een maatschappij waarbij ik mijn fretje kan meenemen. Kan er mij iemand helpen hierbij?


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten