veilig in huis

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Hanneke
Berichten: 0
Lid geworden op: za aug 20, 2005 1:45 pm

Berichtdoor Hanneke » za nov 19, 2005 2:27 pm

Hoi,

Heeft er iemand een goed idee om de gevaarlijke plekken in huis (koelkast, kachel) af te bakenen zodat het veilig is voor de nieuwsgierige pagadders?
Ik heb ooit ergens doorzichtige plastieken 'dranghekjes' gezien maar die waren niet hoog genoeg.
Groetjes van Hanneke en mokjes van Lica en Jessie

Hugoke

Berichtdoor Hugoke » za nov 19, 2005 2:46 pm

de mijn komen maar op 1 plaats en dat is de living.
als ze los worden gelaten, gaan de deuren dicht zodat ze niet in de buurt van onveilige dingen kunnen komen.
zie mij nu niet overal van die dwanghekjes plaatsen.
dan kan ik elke keer ik iets wil hebben die hekjes verschuiven. :(
en achter een ijskast kruipen is gevaarlijk omdat meestal de electronica bloot ligt voor de koeling van de motor en toestanden en geloof me maar, ik heb ze nu 6 dagen en ze kruipen in de kleinste hoekjes en gaatjes. :P
je kan dat ook zelf maken van licht plaatmateriaal.
dan kan je ze volledig op de afmeting maken die je nodig hebt voor bijv je kachel of een ijskast

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » zo nov 20, 2005 12:52 pm

Ook bij ons komen ze enkel in de living. We hebben geen deur tussen keuken en living, dus wordt dit elke dag afgebakend met een houten plank :D
Voor onze kachel hebben we een ijzeren raster vastgeplaatst, omdat ze dit voordien nogal eens durfden gebruiken als frettenbak ~0
Dus: nu is alles 'frettenproof'
:D

maxi

Berichtdoor maxi » ma nov 21, 2005 9:43 am

Hier hebben ze de living en de keuken tot hun beschikking.
Na 3 jaar frettengeweld in huis dacht ik dat alles frettenproof was :)
Dacht ik.......maar mijn gangsters zijn geweldig inventief , ze verrassen
me dan ook nog geregeld :P
Maar we blijven allert hé ;)


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten