waar dettol te kopen

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do dec 01, 2005 1:49 pm

bestekes,

ik heb gisteren de complete delhaize ondersteboven gezocht achter dettol, niet te vinden, waar ga ik da best zoeken? in een doe het zelver? of zoals mijn vriendin zij bij de apotheek?

groeten
hostekes

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do dec 01, 2005 1:57 pm

looooooooooooool in de delhaise vind je da niet hoor da moet je bij de apotheek gaan halen :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » do dec 01, 2005 9:44 pm

Jip slimmeke, da moet ge in de apotheek gaan halen!!! :D :D :D
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

nessa

Berichtdoor nessa » do dec 01, 2005 9:48 pm

da is dus een duidelijk antwoord

een tip als je dat gaat gebruiken bij de uitjuis van het fretten kot
HEEL goed spoelen aub

fret_gyzmo
Berichten: 93
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 6:06 pm

Berichtdoor fret_gyzmo » vr dec 02, 2005 8:51 am

hihi
hier vlak bij is een rommelwinkel, daar koop ik die aan 5 euro per halve liter... den apotheek is duurder!
merry meet, merry part and merry meet again
blessed be
Conny en Gyzmo, Rune, Chanelle, Casper en Luna
http://be.msnusers.com/frettigefretsels/shoebox.msnw
http://usera.imagecave.com/fret_gyzmo/

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » vr dec 02, 2005 12:58 pm

ik heb bij de apotheek een fles gehaald, 9.99 ver ne liter, is da dan ook een rommelapotheek :P

heb gisteren kot der volleig me gekuisd, vanmiddag controle, was weer naast de bak... zal maar eens een grotere bak zetten denk ik

groeten
hostekes

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » vr dec 02, 2005 3:50 pm

Ik weet nu niet of het bij fretten ook zo is, maar bij honden in elk geval wel ...

In dettol zit ammoniak, en dat zit ook in urine..als je dus bijvoorbeeld een plek in je huis poetst met dettol, dan zal een hond of een kat geneigd zijn om op die plek een plasje te doen..
Wij doen het secretariaat van een rasclub, en krijgen dikwijls de vraag binnen :"mijn dieren blijven in huis plassen" , en als we dan te weten komen dat ze dan met dettol kuisen , dan zeggen we dit ook.

Misschien daarom dat je fretjes naast hun bakje gaan...

Ik wil nu geen reclame maken , maar wij gaan in zo'n tuincentra een product halen, dat ruikt naar citronella en is speciaal voor dierenverblijven te kuisen..
Als je wil geef ik je de naam door :)

groetjes
amy

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » vr dec 02, 2005 4:56 pm

ze hebben me net gezegd de bakjes met javel te kuisen en't hok met dettol... maar als je me de naam van da produkt bezorgd probeer ik het daarmee dan ook es he
zal er wel iets op vinden he

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » vr dec 02, 2005 6:10 pm

het product noemt cleantex...verkrijgbaar in een AVEVE tuincentrum...
Het is een witte bus met een gele top , de afbeelding op de voorkant zijn enkele dieren

groetjes
amy

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za dec 03, 2005 4:10 pm

ben er eens voor gaan zien vandaag maar ze hadden da ni meer en ik had er dan om gevraagd en hij zei da ze da ni meer binnenbrengen hier. %)
het wil weeral ne keer lukken maar hij heet me iets anders meegegeven.
dees stond bij de honden en het noemt vermisept en er staat op hygiëniseert -reinigt en ontgeuren van duivenhokken en -materiaal, vogelkooien, hondehokken en -kennels, alle dierenhokken zoals hokken , stallen en zoverder.

naar het schijnt zou het alle geuren van urine en andere wegnemen zodat ze niet meer ergens ander dan de kattebak zouden gaan dus ga ik het ook eens proberen op de plaatsen waar ze anders gaan mischien helpt het.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » ma dec 05, 2005 12:58 pm

dit is interresant om te weten. bij sommige gebruiken wij oude lakens of t-shirts. bij sommige helpt het echt maar bij sommige niet.

groetjes
black&white en de fretjes

nessa

Berichtdoor nessa » ma dec 05, 2005 9:48 pm

javel is veel slechter dan dettol
neemt meer op de schatjes hun adem

bob de bouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: do jun 24, 2004 2:13 pm

Berichtdoor bob de bouwer » wo dec 21, 2005 10:12 am

Heb vorige keer een ook eens laken gelegd rond de frettenbak zodat ze er niet naast gaan, maar wat doen ze doen, ze gebruiken het voor onder te slapen.
Liefhebbende kusjes: Balou

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » vr dec 23, 2005 12:26 am

jip da deden die van mij ook. Mijn uiteindelijke oplossing was het fretje wat er naast deed appart te zetten en na een week er telkens trg bij te zetten en hij wilde er zo graag bij en hij wist goed genoeg dat hij op de frettenbak moest zodat hij het na een tijd wel deed en nu is hij de properste van ze allemaal. Met andere woorden: 1-0 voor Kenny :D
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » vr dec 23, 2005 8:37 am

wij gebruiken die van fretten.nl. Wat er precies allemaal inzit weet ik niet vanbuiten maar het ruikt toch ook wel wat naar dettol, maar het belangrijkste vind ik dat het onschadelijk zou zijn voor de dieren. (Of dat zeggen ze toch)

Deze is het. Wij gebruiken het maxi-formaat voor de kleine accidentjes (@)
Afbeelding

schoonheid001
Berichten: 5
Lid geworden op: di jan 17, 2006 10:16 pm

Berichtdoor schoonheid001 » do jan 19, 2006 8:52 am

:) hey,
Je kan dethol het beste kopen in de apotheker.Ikzelf gebruik dit voor de frettekooi uit te wassen .Prijs in ong.10 voor 1literfles. :) ;)
Ik ben een tevreden mens...


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten