vraagje over tijdelijke groote kooi

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
mammon

Berichtdoor mammon » ma dec 05, 2005 7:35 pm

Afbeelding
als ik nu dit wil nadoen maar den nog met zo een kleintje tussen en een groote naast die andere groote kooi

als jullie het nog snappen he

is het dan groot genoeg voor vijf fretten?
of nog te klein :D

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » ma dec 05, 2005 7:37 pm

Bwa, ik weet het toch niet hoor??? Kan het echt niet groter? :)

mammon

Berichtdoor mammon » ma dec 05, 2005 7:41 pm

ja nu je het zegt ik wi wel zo vier kingdoms en drie kleinere kooien aaneenmaken ze
dan zitten ze mss nog te klein :D :D :D

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » ma dec 05, 2005 7:41 pm

zal misschien juist lukken ;)
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

mammon

Berichtdoor mammon » ma dec 05, 2005 7:47 pm

meer zal hier niet kunnen staan ze dus zal wel genoeg moeten zijn
nu nog ensen vinden die vier kingdoms wegdoen en drie van die kleinere koien en ik kan beginnen :P :D :P :D :D

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » ma dec 05, 2005 7:52 pm

Meer zal er bij jou niet kunnen staan? Je kan toch wel zeker één of andere kast ofzo wegdoen en je schatjes wat meer plaats gunnen zeker? :D
t was een moptje hé :D

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » ma dec 05, 2005 7:56 pm

die zal wel groot genoeg zijn maar je werkt in de verkeerde volgorde...
Ik spreek alle talen!

(ook de dialecten)


mammon

Berichtdoor mammon » ma dec 05, 2005 9:30 pm

hoezo cooky? wat bedoel je?
snoopyke voor alle diudelijkheid een antwoord op je vraag ik heb geen kasten in de living.
dus ze hebben de hele muur als ze willen maar meot ijn doorgang ook hebben naar ijn keuken he ik ga niet de aap uithangenookal zie ik er zo uit :P :D :P :D :P :D

fret_gyzmo
Berichten: 93
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 6:06 pm

Berichtdoor fret_gyzmo » di dec 06, 2005 9:57 am

lolllllll
vind het anders wel een prachtopstelling
merry meet, merry part and merry meet again
blessed be
Conny en Gyzmo, Rune, Chanelle, Casper en Luna
http://be.msnusers.com/frettigefretsels/shoebox.msnw
http://usera.imagecave.com/fret_gyzmo/

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » di dec 06, 2005 2:24 pm

hoezo cooky? wat bedoel je?


normaliter wordt er eerst voor de uitrusting gezorgd, en dan voor de bewoners.
Ik spreek alle talen!

(ook de dialecten)


Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » di dec 06, 2005 2:33 pm

hoe groter hoe beter natuurlijk, maar voor 5 fretten denk ik wel dat je toekomt met 1 ferret kingdom multifloor (als ze er genoeg uitkunnen natuurlijk). Das een kooi van 1m40 op 80? diep.
Maar de kooi die jij voorstelt: mmmm, ik denk dat dat net moet lukken hihi :D iedereen zit liever wat comfortabeler en een beetje ruimer he.

Ps: Let wel op als je de deurtjes zou openzetten he, zie dat je daar een doek of iets anders op verzint want anders kunnen de mannen weleens blijven hangen als je begrijpt wat ik bedoel ;) Mannekes die zich op hun buik uit de kooi laten glijden kunnen weleens problemen krijgen.
Frits is bij ons éénmaal blijven hangen en dat was gewoon traumatiserend voor hem, maar ook voor ons.

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » di dec 06, 2005 2:39 pm

zitten de fretten trouwens momenteel bij elkaar?
als ze niet gewend zijn om met elkaar samen in de hangmat te liggen moet je daar ook rekening mee houden he, kwestie dat ze niet gaan vechten. Dat ze tijdens het spelen niet vechten wil nog niet zeggen dat ze daarom niet in de hangmat zouden vechten.

mammon

Berichtdoor mammon » do dec 08, 2005 8:13 pm

ze liggen alle zes op elkaar in een hangmat
dus overeen komen doen ze wel he
ik vind die ferret kingdom wat duur dus ik kijk uit voor een 2de hands

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do dec 08, 2005 9:21 pm

Origineel gepost door Enya

Ps: Let wel op als je de deurtjes zou openzetten he, zie dat je daar een doek of iets anders op verzint want anders kunnen de mannen weleens blijven hangen als je begrijpt wat ik bedoel ;) Mannekes die zich op hun buik uit de kooi laten glijden kunnen weleens problemen krijgen.
Frits is bij ons éénmaal blijven hangen en dat was gewoon traumatiserend voor hem, maar ook voor ons.
das gelijk uzzi overlaatst
ik hoor hem nog schreeuwen verschrikkelijk mijn hart in mijn keel hij aant schreeuwen van de pijn. ik doodsbang da hij iets erg er zou aan overgehouden en hij zijn klieren volledig gelost.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » vr dec 09, 2005 11:27 am

Origineel gepost door mammon

ze liggen alle zes op elkaar in een hangmat
dus overeen komen doen ze wel he
ik vind die ferret kingdom wat duur dus ik kijk uit voor een 2de hands
anders kan je der ook altijd zelf een ruimte voor maken he, zoals bij peewee of zoals bij mij, dat komt meestal beterkoop uit dan die kooien en zoals roger de tuinman zegt : "wat je zelf doet doe je meestal beter" :D

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » vr dec 09, 2005 11:57 pm

hehe idd hebben wel wat gesukkelt ma ze zitten er eindelijk in :P

nog wat hangmatjes en dergelijke bijmaken (das voor de zondag) en inhangen en het is af zal morgen wat foto's posten
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » vr dec 30, 2005 2:39 pm

Hallo,

Je kan misschien net als ik de Ferret Nation bestellen zie www.fretten.nl die is van afmetingen: 91.5x63.5x159 en kost 299 euro
Afbeelding

Dat is zelfs groter, buiten de diepte en de helft goedkoper. Wat denk je daar van? De kooi heeft veel voordelen zoals deuren die over de volledige breedte opengaan, je kan ze in twee delen wanneer er eentje ziek is... Ik heb maar twee fretten en voor hen is deze kooi groot genoeg. Maar je kan er nog een opzet stuk bijkopen.

Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Gebruikersavatar
Kimmy
Berichten: 222
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Kimmy » vr dec 30, 2005 3:09 pm

Voor mij geen geknutsel met 37 kooien zenne. Mijn frettekes hebben gewoon een hele kamer. En het graatste deel van de dag het hele huis. :) Hier en daar een kakbakske en een paar beddekes/hangmatteks. In de garage wa buizen en dozen. Voila:their kingdom
Call it:ferret world

hehe
verdrietige mama van:
Gizmo, Pluche, Koda en Nõa
Poesy (EK)
Rocco (CV border collie)
Diezll we love you, you're in our hearts 4ever!!!

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » vr dec 30, 2005 3:32 pm

Ja voila, dat is natuurlijk helemaal in heaven :) Maar bij ons hebben ze alleen de woonkamer. Wij zijn net verhuisd van een tweede verdieping naar een huis. En dan kunnen ze snel buiten (via het kattenluik naar de tuin bijvoorbeeld dus ze mogen niet in de keuken en de gang). En onze kittens hebben het nogal zwaar te verduren. Dus wij hebben nu aparte speeltijden. Onze Max grijpt nog naar de nek van de kittens, misschien doet hij ze niet pijn maar als hij een keertje te hard bijt, dan is het gedaan met de poezen :) De kittens wegen nu 2 kg en Max en Sam respectievelijk 1 kg en 1,3 kg dus tot de katten niet meer dan een kilo of 3 wegen, spelen ze niet samen...

Maar nu ze van de Jenny kooi naar de ferret nation hebben ze wat meer plek als ze nog niet los zijn he.
Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

mammon

Berichtdoor mammon » vr dec 30, 2005 6:49 pm

heb het geld niet om zo een kooi te kopen
zal wel knutselen met kleinere kooien
trouwens nog een zo een kot als we nu al hebben en dan is het ook groot genoeg

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr dec 30, 2005 7:10 pm

hoi
dat is groot genoeg voor al mijn 17 jongens in te verliezen!!!!
tis beter dat een kooi niet super groot is want anders kunnen ze onzindelijk worden.
maar tis wel leuk gedaan
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr dec 30, 2005 7:10 pm

hoi
dat is groot genoeg voor al mijn 17 jongens in te verliezen!!!!
tis beter dat een kooi niet super groot is want anders kunnen ze onzindelijk worden.
maar tis wel leuk gedaan
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

eagle_without_wings
Berichten: 49
Lid geworden op: di dec 27, 2005 2:05 pm

Berichtdoor eagle_without_wings » vr dec 30, 2005 7:42 pm

dus zo kom je aan 870 post door alles dubbel te posten :P :P


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten