neus

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
El Spons
Berichten: 33
Lid geworden op: do nov 27, 2003 5:12 pm

Berichtdoor El Spons » ma dec 05, 2005 11:35 pm

hallokes,
dit weekend is mijn albino fret Shinken er dus in geslaagd om mij na maanden mooi kusjes te hebben gegeven mij eens goed in mijn neus te bijten. ik kan u verzekeren dat het niet al te goed deed en dat ik daarna dus dadelijk naar de dokter kon gaan. 2 hechtingen en mijn neus is weer zo goed als nieuw. voor alle zekerheid zal ik ze nu maar geen kusjes meer laten geven.
all bijten ze nog zo hard en straf je ze daarna, ik kan niet kwaad blijven op die 2 suggeltjes :D het zijn 2 lieve fretten al durven ze soms nog eens uit te halen maar nooit hard. alleen dit weekend in mijn neus.
heeft er nog iemand neusbeten gehad ? of tenen, want dat is ook wreed leuk :D
groetjes kurt,iaito en shinken

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » ma dec 05, 2005 11:42 pm

Auw pijnlijk! Bij mij hebben ze nog maar enkel mijn sokken aangevallen en men hand maar voor de rest niet. Maar goed! Ik denk da als mijn fretjes mij in men neus zouden bijten dak ze nooit meer zou vertrouwen
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

mega
Berichten: 34
Lid geworden op: do okt 13, 2005 9:14 pm

Berichtdoor mega » ma dec 05, 2005 11:47 pm

mijn fretselke heeft mij nog nooit gebeten behalve een keer heel lichtjes in mn neus, alle twas meer zo even mijn neus tussen de tandjes maar niet doorbijten :P maar dat kwam misschien omdat ik helemaal over haar gebogen stond toen ik haar tuigje aandeed %)
groetjes an en sita

El Spons
Berichten: 33
Lid geworden op: do nov 27, 2003 5:12 pm

Berichtdoor El Spons » ma dec 05, 2005 11:51 pm

bij mij was het dus goed raak. ik vertrouw mijn fretzels nog altijd zenne, alleen niet meer dicht bij mijn gezicht. al was het kusjes geven wel iets speciaals :D mja het blijven misschien toch wilde beestjes al kunnen ze enorm lief zijn.

fret_gyzmo
Berichten: 93
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 6:06 pm

Berichtdoor fret_gyzmo » di dec 06, 2005 9:32 am

lol... da is het allereerste da gyzmo dee als ik hem vast had
merry meet, merry part and merry meet again
blessed be
Conny en Gyzmo, Rune, Chanelle, Casper en Luna
http://be.msnusers.com/frettigefretsels/shoebox.msnw
http://usera.imagecave.com/fret_gyzmo/

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » di dec 06, 2005 9:47 am

Starsky is de zachtaardigheid zelve, tenzij je hem helemaal zot maakt tijdens het spelen, maar dan pakt hij ook maar eens uw vinger tussen zijn tanden en daar blijft het bij. Hutchie daarentegen pest mij graag. Die geeft regelmatig eens een 'kneep' wanneer ik niet oplet. Dan heeft hij mijn neus te pakken of zelfs mijn hals. Zo'n klein beetje en dan kijkt hij precies zo van "ha, ik heb u nog eens liggen!". Dat rotzakske... en toch zie ik ze zo graag!
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » di dec 06, 2005 10:31 am

Ayla heeft mij (wat mij enorm verwonderde ~0 ) gisteren ferm gebeten in mijn hand.
Da is normaal de liefste van de twee (esti durft al eens een hapke geven) en gisteren ik wou ze loslaten uit hun kooi, ... maar ze bleven alletwee liggen ... ik zeg 'hela luilakskes, gelle moogt eruit hoor ... en maar geeuwen en geeuwen, ze werden nie wakker. Dus ik pak ons Ayla eruit en ze geeft eerst likjes op mijn hand en dan ... HAPS ... ik heb zelfs haar bekje moeten openduwen want ze wou nie lossen ~0
Die heeft mij nu nog NOOIT gebeten (behalve voor te spelen natuurlijk). Vond dit heel raar.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di dec 06, 2005 11:44 am

ik zou ook bijten hoor moesten ze mij uit mijn warm bedje plukken :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » di dec 06, 2005 12:48 pm

@Peewee: amai, u kom ik toch nooit wekken dan, zenne! :D
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

El Spons
Berichten: 33
Lid geworden op: do nov 27, 2003 5:12 pm

Berichtdoor El Spons » di dec 06, 2005 1:33 pm

hehe, ze waren al wakker maar er was wat volk thuis en ik denk dat het misschien wat met de stress te maken had

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di dec 06, 2005 2:00 pm

@ huggy het is u geraden want ik heb een venijnig ochtendhumeurtje (zeg maar humeur!) :P :D
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » di dec 06, 2005 2:21 pm

Origineel gepost door Peewee

@ huggy het is u geraden want ik heb een venijnig ochtendhumeurtje (zeg maar humeur!) :P :D
zijt ge zeker dat dat alleen s'ochtends is? haha LOL (ik plaag u maar wat hoor). :D

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » di dec 06, 2005 2:27 pm

Het is al lang geleden dat één van ons mannetjes mij nog gebeten heeft. Friemel zal sneller zijn tandjes laten zijn naar vreemden toe, maar mij bijt hij quasi niet meer. Af en toe voel ik nog wel iets scherps als hij het ergens niet mee eens is, maar dat is nooit echt hard, laat staan dat je het bijten kunt noemen. Fritske daarentegen bijt "nooit", éne keer heeft hij aan mijn vingers gehangen en dan was het ook los door mijn nagel (was de eerste keer dat ik hem moest straffen en dat liep dus voor mij slecht af ~0 ). Maar sindsdien heeft die dat dus nooit meer gedaan (en das al bijna een jaar geleden, wat vliegt de tijd toch).

Friemel daarentegen heeft me een tweetal maand geleden nog goed verrast tijdens het spelen. We waren lekker aan het ravotten en op gegeven ogenblik steek ik mijn tong naar hem uit. Ik hoef er geen tekening bij te maken zeker :P . Het was niet echt hard gebeten, maar ik rolde toch over de grond ..... van het lachen, dat moet nogal een stom zicht zijn geweest en hij natuurlijk zich mokkend uit de voeten maken.

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » di dec 06, 2005 3:04 pm

Joepie, een fret aan uw tong hangen... ge waart nadien niet aan het lispelen, hoop ik? :P ;)
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di dec 06, 2005 3:06 pm

jaja enya het is enkel s'morgens maar het duurt wel 24 u :D ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » di dec 06, 2005 4:05 pm

ik heb daar een vriendin voor :P het bijten doen ze in kim en't spelen met mij :D maar't betert, ze word langsom minder gebeten.... maar bij mij was dat ook de eerste kennismaking met gipsy (rip) in de frettenark als ik ze ging halen, knoep in m'n neus, dat steekt zo lekker uit he, zo'n neus voor die beestjes...

groeten
hostekes

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » wo dec 07, 2005 10:53 pm

aauw, dat moet veel pijn gedaan hebben. nog veel beterschap
black&white en de fretjes

KittyKatja
Berichten: 103
Lid geworden op: wo mei 25, 2005 2:02 pm

Berichtdoor KittyKatja » za dec 10, 2005 10:26 am

ik was es in de zetel een sandwich aan het eten met kip ertussen, nino zat bij mij in de zetel wat te spelen, nino heeft mij nog nooit gebeten, of zitten bedelen, natuurlijk had ik niet gerekend op de nieuwe kleine frodo, die klom langs mijn been omhoog, en hap, weg was mijn sandwich!hij liep er heel de living mee door, toen hij stopte met rennen wou ik mn sandwich terug nemen, en hap, frodo hangde te bengelen aan mn vinger, amai dat deed pijn , hij had door mn vingernagel gebeten, voortaan ik niet meer in de zetel, maar nu is frodo al een paar maanden bij ons, en hij heeft sindsdien nooit meer gebeten, ik kan idd ook niet blijven boos zijn op mn schatjes, tzijn zo'n koddies. :P
*Vele * Knuffels*
~Nino~frodo~ en ~Katja~
[IMG]http://usera.imagecave.com/kittykatja/koddiek-copy.jpg[/IMG]


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten