jeuk...

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » wo dec 14, 2005 3:00 pm

Ayko heeft de laatste tijd enorm veel jeuk... de rui is nogthans gedaan en hij heeft geen vlooien, geen oormijt...
het is zelfs zo erg dat Ayko niet meer bij Zoë mag slapen. Ayko slaapt nu beneden op de gelijkvloers en Zoë helemaal bovenaan... 'k Vinnet echt zielig voor alle2 't is precies ofdaze huwelijksproblemen ebn :P

Mijn moeder is wel van wasverzachter veranderd maar dan zou Zoë toch ook meer moeten krabben maar zij krabt helemaal niet...

wie helpt dit raadsel oplossen?...

groetjes
Sofie, Ayko en Zoë

Hugoke

Berichtdoor Hugoke » wo dec 14, 2005 5:52 pm

ik denk dat je het probleem vindt in wat je zelf zegt.
de wasverzachter kan dus een probleem zijn.
denk dat de meeste mensen hier geen wasverzachter gebruiken voor hun frettedoekjes en hangmatjes.

mammon

Berichtdoor mammon » wo dec 14, 2005 6:51 pm

onze fretten juiken zich soms ook een ongeluk,
mar het blijkt nieks te zijn enkel het zand dat ze eruit krabben

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo dec 14, 2005 7:32 pm

ik gebruik ook geen wasverzachter ik gebruik in de plaats natrium bicarbonaat da verzacht ook het water en neemt de eventueel overgebleven geuren ook weg.
en voor de fretjes kan het ook geen kwaad.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » do dec 15, 2005 10:45 am

'k hoop dat da de oorzaak is. vandaag wordt alles gewassen zonder wasverzachter...

Ayko ziet er echt heel droevig uit en is niet meer in zijn normale doen :( hij had vanmorgen ook een 5min lange hoestbui en ik kan u verzekeren als ge derop moet staan kijken is da toch wel eel eel lang


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten