castratie

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
El Spons
Berichten: 33
Lid geworden op: do nov 27, 2003 5:12 pm

Berichtdoor El Spons » ma jan 09, 2006 8:31 pm

Hallo allemaal,
bedankt voor de nuttige adressen van DA in de regio van St truiden. Mijn fretjes zijn deze morgen gecastreerd maar omdat ik nu weinig tijd heb logeren ze bij mijn ouders die er echt wel goed voor zorgen. toch ben ik wat ongerust omdat ik er nu niet bij kan zijn. ze waren daarstraks nog suf en slapen al de hele tijd. mijn albino-fretje Shinken rilt redelijk wat dus ik hoop dat er niets aan de hand is.
Met Iaito gaat het beter.
Klopt het eigenlijk dat ze de hele dag niet mogen eten? drinken mogen ze natuurlijk wel.
dus ik duim er echt wel voor dat er niets verder zal gebeuren want het zijn 2 echte schatjes. al zijn ze soms koppig, het zijn echte (b)engeltjes.

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » ma jan 09, 2006 8:52 pm

een fretje laat je beter niet vasten. Geef ze (wat mij betreft toch) gerust maar brokjes en eventueel wat waltham pap.

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » di jan 10, 2006 8:57 am

als ze heel goed wakker zijn mogen ze normaal gezien terug eten. maar ik zou ze echt pas laten eten als ze goed wakker zijn. en zo lang ze nog versuft zijn heel goed warm houden!
Ik spreek alle talen!

(ook de dialecten)


Hope

Berichtdoor Hope » di jan 10, 2006 3:34 pm

Meestal eten ze toch niet als ze zo suf zijn.
Toen freya gecastreerd is, heeft zij direct eten gekregen maar ze had er absoluut geen zin in.
Mijn mannen daarentegen die aten direct en zijn er niet ziek van geweest.

Jessiecroft
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 8:05 pm

Berichtdoor Jessiecroft » di jan 10, 2006 8:02 pm

Zo zie je maar, mijn Grumpy is op zijn eten gevlogen toen de sukkel thuis kwam.... :D

Hij is dan ook een redelijk vast ventje 1500 begint al te tellen é :D Volslank noemt men da tegenwoordig en hij voelt zich lekker in zijn vel, en met de zomer zal het er weer aan af gaan als we onze dagelijkse wandeling maken! :~


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten