ruzie in men frettenbende

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
tichke
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 22, 2005 12:32 pm

Berichtdoor tichke » za apr 15, 2006 2:50 pm

hallo we hebben dus 6 fretten en daarvan 4 mannekes.alles ging goed maar de laatste tijd bijten ze altijd het zwakste kleinste ventje het is net of ze hem willen verkrachten. het is wel niet tot bloedens toe maar heeft er wel last van en schreeuwt veel we proberen dan de diene die bijt appart te zetten maar hij leert het niet af heeft iemand een oplossing voor ons dank u mijn vriend denkt er over na om hem weg te doen maar willen wel liever een oplossing zodat ze wel samen kunnen blijven want we zien ze te graag om ze weg te doen en appart zetten is te triestig (ze zijn allemaal gesteliseert)

Hope

Berichtdoor Hope » za apr 15, 2006 3:10 pm

Zijn ze al lang gecastreerd??
mss antibijt middel in zijn nek doen.

tichke
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 22, 2005 12:32 pm

Berichtdoor tichke » za apr 15, 2006 3:59 pm

ja maar die 2 hebben we gecastreerd gekocht we hebben da zwakje appart gezet want ze houden echt niet op

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za apr 15, 2006 10:49 pm

:( Ik wil jullie absoluut niet ontmoedigen hoor, maar ik zit hier met 2 fretten die zich van dat anti-bijtgedoe niks aantrekken. Ze blijven vechten, zowel tegen één veel te brave fret als tegen elkaar. Ik heb het zelf al op mijn handen gehad, het is echt afschuwelijk vies, maar die 2 dames proeven blijkbaar niet goed of anders dan anderen!! :( :(
Afbeelding

tichke
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 22, 2005 12:32 pm

Berichtdoor tichke » zo apr 16, 2006 2:02 pm

ja maar naar ons bijten ze praktisch nie meer.en zeker nie meer door.'t is enkel da een klein ventje die er last van heeft.ze vechten wel onder elkaar met de andere ook maar da is lijk meer spelend want dan maken ze totaal gaan leven,en is het ook nie zo erg.


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten