leibandje

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gunther
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 5:04 pm

Berichtdoor Gunther » do mei 11, 2006 9:03 pm

Hallo. Ik heb gisteren voor de tweede maal zo een leibandje gekocht en nu heb ik weer hetzelfde voor als in begin. Mijn fretje kruipt er na nog geen minuut altijd uit en het bandje blijft achter :) Iemand enig idee waar ik een bandje kan kopen maar dan een smalletje ofzo (als dat al bestaat) :D

greetzz

Gebruikersavatar
Papaver
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 09, 2004 1:25 pm

Berichtdoor Papaver » do mei 11, 2006 9:14 pm

Indien je leibandje te groot is kan je dit bij een schoenmaker korter laten maken voor ongeveer € 1
Groetjes

Els

Gunther
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 5:04 pm

Berichtdoor Gunther » do mei 11, 2006 9:17 pm

Ook als het zo met een plaksluiting is? Want nu is het zo met een klikslotje en zo een velcrosluiting of hoe noemt dat en ik dacht hier kan ze nooit niet uit, niet dus :)

dopey
Berichten: 0
Lid geworden op: wo apr 26, 2006 4:07 pm

Berichtdoor dopey » vr mei 12, 2006 1:05 pm

ja hier net hetzelfde probleem. begrijp precies wat je bedoeld, fretseltjes zaten buiten te spelen (of dat dacht ik toch) en plots voel ik een snuitje aan mijn enkels. :~ gelukkig was ze niet weggelopen !

Dat van die schoenmaker vind ik een geweldig idee ! zal er eens passeren.

Ilse

Gebruikersavatar
Papaver
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 09, 2004 1:25 pm

Berichtdoor Papaver » vr mei 12, 2006 1:27 pm

Met die met een velcro sluiting zal het niet lukken denk ik. Die zijn vind ik trouwens niet zo goed, wij hebben ook zo eentje en onze fretsels geraken daar ook uit. Maar met de gewone lukt het wel.
Groetjes

Els

Gebruikersavatar
lotie
Berichten: 93
Lid geworden op: di nov 29, 2005 8:21 pm

Berichtdoor lotie » zo jun 04, 2006 10:52 am

ik heb zo met kliksysteempje, er is een klik bij de nek, en een klik achter de voorpootjes.
zijn best wel goeie

groetjes
xxxx

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo jun 04, 2006 2:42 pm

hoi
als je eens goed zoekt heb je bandjes voor moertjes( kleiner ) en voor rammetjes (groter)
tussen de nek en het bandje niet meer dan een dunne vinger borst iets losser
gr d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
R6-konijn
Berichten: 67
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:08 pm

Berichtdoor R6-konijn » zo jun 04, 2006 7:42 pm

ken ook het probleem, heb leibandje met kliksysteem, en als ik deze op de kleinste maat zet, was het nog te groot voor mijn vorig fretje... (reeds overleden vorig jaar)

Pruts de pinguin
Berichten: 4
Lid geworden op: wo apr 26, 2006 7:46 pm

Berichtdoor Pruts de pinguin » di jun 06, 2006 8:29 am

Zoals dai al zei, je hebt een model voor rammekes en een model voor moerkes ...
en zo één met een kliksysteem kan ik anders ook wel innemen ... volgens mij moet dat nog wel lukken met m'n stikmachine. Moest het bij die van mij nodig zijn, zou ik het althans doen ....

dopey
Berichten: 0
Lid geworden op: wo apr 26, 2006 4:07 pm

Berichtdoor dopey » di jun 06, 2006 3:01 pm

heb na een derde ! ontsnappingspoging van Noekie nog maar eens op zoek gegaan naar een ander bandje. Nu heb ik er inderdaad eentje gevonden voor moertjes, super gewoon ! past perfect maaaaaar ik moet hem echt wel hard aanklikken anders met een vinger ertussen kan ze nog steeds ontsnappen.

gevonden bij zoomart in kontich


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten