TOTALLY FERRET

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr jul 07, 2006 11:46 am

Onder de topic "problemen met eten" gaf Tami al aan dat haar fretje problemen heeft met de nieuwe Totally Ferret.

Zijn er nog forumleden die problemen ervaren met deze voeding? Graag snel jullie mening ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr jul 07, 2006 12:12 pm

onze 10 fretsels staan ook op deze voeding en we hebben
geen enkel probleem met deze voeding. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » vr jul 07, 2006 2:11 pm

Laatst had ik een zak TF opengetrokken en zat er een samenkoeksel in van brokken. Precies niet goed door de machine gegaan. Ze hebben toen wel even een opflakkering gehad van hun darmproblemen (vooral friemel dan, dat is echt een darmsukkelaartje) maar ondertussen is dat ook weer weg.

Ik weet niet of ik de nieuwe TF al in handen heb gehad. Is er iets veranderd aan de zak, of aan het logo ofzo waar ik het aan kan herkennen?

Tami
Berichten: 38
Lid geworden op: za mei 07, 2005 3:56 pm

Berichtdoor Tami » vr jul 07, 2006 3:57 pm

Is er iets veranderd aan de zak, of aan het logo ofzo waar ik het aan kan herkennen?

Het zijn nu hersluitbare verpakkingen en het logo van Bosch staat onderaan de verpakking duidelijk vermeld. De brokjes zijn ook duidelijk van vorm veranderd


[Gewijzigd door Tami op 2006-07-07 23:03:56]

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » vr jul 07, 2006 4:49 pm

de zak die ik hier heb liggen is wel hersluitbaar, maar ik zie er geen logo op staan.

ik vind het echt jammer dat ze minder keus gaan geven ~_~

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr jul 07, 2006 5:00 pm

oei bnieuwe verpakking?
das meestal ook"verbeterd voer" ik geef momenteel happy ferret want ik geraak niet aan grote zakken tf
happy ferrets verzekerd hoor
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » vr jul 07, 2006 5:31 pm

grote zakken TF kan je bestellen op fretten.nl
bestelling boven 75 euro = gratis verzending

EefVL
Berichten: 43
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 8:32 pm

Berichtdoor EefVL » vr jul 07, 2006 7:25 pm

Mijn fretten smullen er allemaal van en ik heb geen problemen enkel heb ik nog geen nieuwe verpakking gehad ik moet er binnen kort wel bestellen
Is de voeding ook verandert of wat :?
Groetjes Eef
katten: Luna - Azraël
Frettenin gedachten: Tarzan-Choco-Charel-Totser-Tipsy-Quinto-Gust-Doke

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jul 08, 2006 5:16 pm

@ Enya : hoezo, ze gaan minder keuze geven ??? Ze zijn toch pas net op de markt gekomen met méér keuze!! Nu snap ik er niks meer van. Bij de DA haal ik ook nog altijd dezelfde zakken van 6.6kg, TF met verse kip en als je in de maat 1.8kg gaat kijken heb je apart de gewone Totally Ferret, de TF met extra kip en de TF met kalkoen. Zijn die op fretten.nl allemaal niet te verkrijgen dan?? Of gaan die hier ook verdwijnen? Jongens toch, het ging weer eens goed, hoor! :(
Afbeelding

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo jul 09, 2006 1:58 pm

dat er minder keuze is komt gewoon omdat het voer dat in europa verkocht word ook in duitsland gaat worden geproduceerd ( bij bosch)
totally ferret werkt samen met hun maar dit is enkel voor de europese markt en omdat de smaken nog niet zolang bestaan start bosch met de standaard voeding en kitten en wat de toekomst brengt zal van de afzet en de verkoop afhangen
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » ma jul 10, 2006 6:04 pm

http://www.totallyferret.de

Dat is de site van de duitse fabrikant van Totally Ferret, hij is helaas wel in het duits, maar volgens mij gaat het gewicht van de zakken ook veranderen (nu ja ik kan geen duits, dus ben niet zeker) %) Maar ik denk dat de amerikaanse zakken nog altijd verkrijgbaar gaan kunnen zijn in sommige online winkels.

Volgens sommigen zou de duitse totally ferret ook duurder zijn :(

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » ma jul 10, 2006 9:55 pm

We zullen wel zien hoe het allemaal uitdraait.


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten