waterbak

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » do jul 27, 2006 5:44 pm

ik had dus het goede idee om een waterbak in mijn kamer te installeren. Nu doen beide fretsels hun behoefte daarin %) Had ik ergens gelezen dat je dan enkele balletjes in het water moet zetten. Zo gezegt,zo gedaan, en Stitch kruipt met dat balletje onder de kast en gaat er nogal agressief mee om en dus uit vorrzorgen dat hij dat balletje zou opeten (het was zacht materiaal) wou ik dat dus afpakken, dus ik benader hem en opeens begint hij vreselijk te krijsen!! ~0 hij stopte pas toen ik het balletje had afgepakt. Nu mijn vraag: had ik dat balletje mogen oppakken of niet? en weten jullie soms nog tips zodat ze hun behoeften niet in hun waterbak doen?

gr Saskia


[Gewijzigd door Stitch op 2006-07-27 17:51:55]

eejmie
Berichten: 14
Lid geworden op: do aug 19, 2004 6:19 pm

Berichtdoor eejmie » zo jul 30, 2006 8:52 pm

Mijn fretje houdt van alles wat met rubber te maken heeft en ook van die stof zoals de ballen die we vroeger op school tijdens de lessen LO kregen (zo grote stoffen ballen waarop een voetbalprint gedrukt staat).
Ik denk dat je best pingpongballetjes in het waterbakje legt, dat is moeilijker om in te bijten qua grootte en hardheid..

Ik denk wel dat je er goed aangedaan hebt om het balletje af te pakken.. Anders eten ze die stoffen op, en als hij die dan niet goed verteerdt, zit je met de gebakken peren!

Groetjes!
Groetjes van mij..
en 'als ie goed gezind is' een poot van Thor

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » di aug 01, 2006 12:43 pm

Volgens mij moet je ook opletten met pingpongballetjes; die van ons bijten die helemaal kapot en ik vrees dat ze stukjes zouden inslikken dus geef ik dat tegenwoordig niet meer. We hebben nu een golfballetje; dat krijgen ze zeker niet kapot! ;)
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » di aug 01, 2006 4:04 pm

heb hier ergens ook wel nog een golfballetje liggen, dus ik zal dat is proberen ;)

gr


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten