sterke geur

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
mammon

Berichtdoor mammon » wo aug 16, 2006 9:45 am

hoi
al ons fretten zijn geholpen maar nu geeft ons albino fret pepper nog altijd zo een geur af precies of hij zet zijn anaal klieren open .
iemand enig idee wat het kan zijn wand het is soms niet te doen van de stank.

[Gewijzigd door mammon op 2006-08-17 13:32:23]


[Gewijzigd door mammon op 2006-08-19 08:30:38]

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo aug 16, 2006 1:05 pm

het kan zijn van heftig te ravotten
of zijn anaal klieren die verstopt zijn,
dan moet je er mee naar de DA en die laten uitknijpen.
onze freddy k. heeft da ook vorige week voor gehad en zijn we ook naar de DA moeten gaan.das pas ne echte stank da kun je ni geloven da was de eerste keer da ik da mee maakte amai zo erg.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


mammon

Berichtdoor mammon » do aug 17, 2006 1:31 pm

van het ravotten da denk ik ook, maar als hij in zijn hangmat ligt te slapen durft hij soms ook zo te stinken en het zijn geen windjes ,het ambetante eraan is het hangt in heel ons huis,als we gekuist hebben ruikt het lekker maar na vijf min ruik je terug die fretten,daarom dat er heir bijna nooit geen volk komt ook niet wand dan is direckt hun antwoord het stink in je huis kuis eens wat meer.

Pascal
Berichten: 6
Lid geworden op: do aug 10, 2006 7:07 pm

Berichtdoor Pascal » do aug 17, 2006 4:14 pm

Hi,

Ik weet niet of iemand dit al geprobeert heeft maar op ferretstore.com staat Marshall Ferret Bi-Odor te koop. Volgens reviews op dezelfde site schijnt het te werken...

Hier is de link: http://www.ferretstore.com/fg-186.html

grt,

Pascal

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do aug 17, 2006 7:03 pm

hoi
je zou in mijn fretten eens moeten snuiven amaaai

de mensen die tegen de geur niet kunnen ok ze ruiken idd maar zo ne comentaar....dan mogen van mijn part wegblijven .
heb betere vrienden dan van die vitters.
gr d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

mammon

Berichtdoor mammon » do aug 17, 2006 9:55 pm

wij zeggend a ook als je er neit tegenkunt blijf dan buiten
maar we slaan er soms zelfs achterover van
maar ik ga eens proberen met zo een geur sray speciaal voor fretten eens kijekne of dat werk

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr aug 18, 2006 8:54 am

ik heb daar ook last van vroeger in het appartement als ik nog met mijn ex woonde
en zei mij pa altijd da het ook stonk naar fretten.

nu wonen ie hier samen met bull in een huis en ze staan bij ons in de living.
wij kuisen 2 keer per dag grondig het frettenkot.en om de 3 dagen nieuwe shirts er in.
en mijn pa is vorige week geweest en hij zei da hij ze ni meer rook.
ik heb ook hier nen ambi pur staan maar ver weg van de fretten en die spuit op de zoveel minuten geur uit.
en het ruikt hier lekker fris.

maar ik zou toch is naar den DA gaan voor zijn stink klieren is uit te knijpen ik denk toch dat dat het probleem is.
bij onze freddy was het juist het zelfde.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr aug 18, 2006 3:06 pm

ik denk ook dat het onstoken anaalkliertjes zijn , want zelf heb ik hier 10 fretten in de woonkamer zitten en heb nog niemand weten zeggen dat het hier stinkt , ik wel al de reactie gehad " amaai ik had verwacht met zoveel fretten in de woonkamr dat het zou rieken maar je ruikt helemaal niets "
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » do aug 24, 2006 7:01 pm

Amai dan heb jij chance, met Jefke er nu bij (nog niet geholpen maar nog een pup) ruikt hier naar een kinderboederij. Hihi, mij stoort het niet maar ik zou nu toch ook niet graag volk ontvangen....
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do aug 24, 2006 7:27 pm

ik heb hier ook eentje die geregeld last heeft van verstopte klieren en da ruikte ook geregeld is en ook als hij slaapt maar ik vind het toch ni zo erg alle toch ni da gans het huis ervan stinkt het is geregeld ruikte ze eens ma da gaat wel snel over, ff een venstertje openzetten en tis weg


[Gewijzigd door Peewee op 2006-08-24 19:27:59]
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » vr aug 25, 2006 8:22 am

Hey mammon, ik heb dat ook voor gehad. En het toeval is ons Mieke is ook een albinoke. Ze kon zo vantijd zo stinken. Dat was als ze uit haar kot wou bv, en als ze aan het rondlopen was en zo. En ik ben toen bij de DA geweest omdat ze zo fel vermagerd was. En toen heeft de DA gezien dat haar anaalklieren nogal hard stonden en ze heeft die toen uitgenepen.

En idd Knorry, dat stinkt verschrikkelijk. Wij hadden dan nog de pech dat er zo wat van die vuiligheid op haar dekentje was en daarmee rook het ook zo lekker in de auto (@) .

en wij hadden ook het probleem dat die geur niet weg te krijgen was uit ons huis. Zelf al had ik haar kot gekuist en de wc proper gemaakt het bleef ruiken. Nu niet meer, nu ruikt ze weer zo naar MMMmmm Mieke.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten