vlekjes

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
mega
Berichten: 34
Lid geworden op: do okt 13, 2005 9:14 pm

Berichtdoor mega » do aug 31, 2006 2:22 pm

hallo,

ik heb een klein vraagje...vind het eigenlijk een beetje raar maar wil toch zeker zijn dat het niets abnormaals is dus vraag ik het toch maar...
wanneer is soms mijn fretje oppak en ik heb een licht gekleurd/witte t-shirt aan kan het gebeuren dat ze een klein vlekje achterlaat. als ik naar haar poepje kijk zit er ook een heel klein beetje vocht op dus denk ik dat het daarvan is. ik weet niet of dit normaal is en ieder fretje dit wel een beetje heeft maar om zeker te zijn vraag ik het toch maar even. mijn fretje is ook normaal een gecastreerd vrouwtje (ze was al gecastreerd toen ik haar kocht).
groetjes an en sita

minoes

Berichtdoor minoes » do aug 31, 2006 2:32 pm

Hoi,

Wat ik weet hebben die van mij hier alleen last van als ze net hun behoefte gedaan hebben anders niet.
De vrouwkes gaan steeds" netjes" ahum met hun achterste over de mat om hun achterste af te poetsen alleen de mannekes hebben soms wel eens een natte kwast na het plassen hihi maar ja is ook zo moeilijk deze af te vegen.

groetjes, minoes en haar duivelsbende.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do aug 31, 2006 4:00 pm

als je dicht in de buurt komt van je fretje heb je dan de neiging da hij sterker ruikt dan anders? zoja kan dit wel is betekenen da hij met verstopte klieren zit en dan moet je naar den DA om die te laten uitknijpen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


mega
Berichten: 34
Lid geworden op: do okt 13, 2005 9:14 pm

Berichtdoor mega » do aug 31, 2006 8:35 pm

tjah, soms ruikt ze wel sterker. heb daar ook al aan gedacht maar ben niet zeker. soms ruikt ze 1x per dag zo sterker en dan ruik ik het weer eventjes niet. anders is ze wel normaal, eet nog goed, goeie kakjes (ruiken ook wel wat sterker vind ik) enzo. zal het nog even bekijken en anders es bij de da binnenspringen
groetjes an en sita

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » vr sep 01, 2006 3:06 pm

Ik denk dat de anaalklieren idd een optie is.
Is haar poepje wat dikker dan anders?

mega
Berichten: 34
Lid geworden op: do okt 13, 2005 9:14 pm

Berichtdoor mega » vr sep 01, 2006 6:38 pm

heb eens gevoeld en zou mssn een beetje dikker zijn, het is wel niet hard ofzo
zal denk ik toch maar es bij de da binnenspringen
bedankt voor de raad!
groetjes an en sita


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 22 gasten