Twee vragen eten en wc vulling (voor de zoveelste keer :-) )

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » ma sep 18, 2006 2:06 pm

Ik heb twee vragen voor jullie (vooral van de mensen uit de omgeving van Aalst, Gent,... )

Weet er soms iemand waar je de grote zakken van yesterday's news kan vinden behalve op fretten.nl.

En waar kan ik Totally ferret kopen ook weer behalve op fretten.nl?

Het gaat niet met fretten.nl omdat het voor mij vervelend is voor de levering. Mijn vriend werkt in ploegen en ik heel de dag, dus eigenlijk moet het al supertoeval zijn dat er iemand zou thuis zijn wanneer ons gerief geleverd wordt. Ik heb het al een paar keer bij mijn tante laten toekomen, want zij heeft een bloemenwinkel. Dus daar is altijd iemand thuis, maar ik vind het niet leuk om te profiteren. Want zo voel ik mij daarbij, dit vind ik niet zo leuk.

Daarmee zou ik graag een paar winkels uitproberen die in de omgeving liggen. Want dan gaan wij daar eens naartoe al uitstapje. We gingen dat eigenlijk doen naar Scharwoude, maar het is eignelijk te ver. het is meer dan 2 uur rijden. En dan zouden we al een gps moeten lenen ook want in Nederland heb ik nu nog niet zo veel rondgereden. :D :P :P :D Dus... kan er iemand mij helpen?
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma sep 18, 2006 3:40 pm

sorry ik kan je ni helpen.
ik ben van de kanten van antwerpen. dus je zal op iemand anders moeten rekenen
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


kattyvds
Berichten: 80
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 12:09 am
Contacteer:

Berichtdoor kattyvds » ma sep 18, 2006 3:43 pm

die yesterday news zoek ik ook, dus als ik die vind, laat ik het zeker weten. Zou ook wel graag weten hoe die yesterd news eruit ziet, of het korrels zijn of iets anders? Totaly ferret zag ik in Wetteren, overschelde in een dierenwinkel. Das voorbij het station richting Laarne rijden, kom je over de brug aan een rond punt, en tis op dat rond punt naast een motowinkel op de rechterkant. Oja en in st amandsberg in het woefke hadden ze toch ook Totaly Ferret? Iemand schreef het nog op het forum hier v week. groetjes

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » ma sep 18, 2006 4:54 pm

Op speelnamiddagen kan je ook beiden krijgen, voor de rest ben ik ook niet
zo thuis in aalst.
Maar als je met iemand samen besteld, kan het daar geleverd worden en kan je het daar achteraf gaan afhalen he...
Het gebeurd regelmatig dat we samen bestellen, om aan de 75 euro te geraken ;)

minoes

Berichtdoor minoes » ma sep 18, 2006 6:43 pm

Beste Karlien,

Als er echt niks bij jullie in de buurt is is Scharwoude natuurlijk veel te ver.
Ik zit in Oosterhout vlak achter breda over de grens hier krijg je wel de grote zakken van beiden.
Ik zou zeggen wacht ff of je nog een betere optie krijgt via het forum en anders weet je bij deze dat je het ook vlak over de grens met nederland kunt krijgen het is ongeveer 1 uur en een kwartier rijden naar hier vanuit jullie.

groetjes Minoes en haar boevenbende.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma sep 18, 2006 9:23 pm

Hey mensen: niet denken dat ik er een % krijg hoor voor al de reclame die ik hier maak.

T'woefke is in Ledeberg bij Gent Eggermontstraat, nabij het Kerkplein. Het is een kattenpension.
Als je van Aalst komt neem je de afrit Gentbrugge, en rij je richting Gent. Op de Brusselsesteenweg zie je rechts de stelplaats van De Lijn aan de overkant is er een Krefelt. Daar neem je linksaf (Hoveniersstraat denk ik ) en kom je aan het Kerkplein met ruime parking, de straat rechtvoor is daar waar het woefke en veel frettenspullen zijn.
Afbeelding

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » di sep 19, 2006 1:24 pm

Ik dacht dat ze dat in de Zoomart in Sint-Niklaas hadden, maar ben er niet zeker van. Ze hebben er toch Totally Ferret, dus het lijkt me logisch :?
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » di sep 19, 2006 5:52 pm

aah bedankt voor de tips. Dat in Wetteren ga ik zeker eens uitproberen, mijn vriend werkt in Wetteren bij Belgometal dus hij kan na zijn werk al eens gaan zien. En dat in Gent kunnen we ook eens proberen. Sint-Niklaas ook, maar dat is dan al meer als uitstapje, we kunnen dan gelijk eens naar de piramiden gaan.

kattyvds die yesterday's news is iets heel gemakkelijks (vind ik) het zijn zo dunne reepjes geperst papier, ze zijn zo ongeveer een 4 mm dik en ze zijn 3 cm lang. Het absorbeert heel goed de plasjes.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » wo sep 20, 2006 9:22 am

zoomart sint niklaas heeft het zeker , hun frettengama is redelijk uitgebreid
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Splinter
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 12, 2006 4:44 pm
Locatie: Dendermonde

Berichtdoor Splinter » wo sep 20, 2006 3:32 pm

Ja 't Woefke in Ledeberg heeft da zeker, ben vandaag nog maar net gaan halen. En een balleken met een belleken, ge zou hem bezig moeten zien :D En 't is uber-stevig, dus kapotbijten kan hij niet :P
Nog efkes over 't Woefken: vriendelijke mevrouw, makkelijk bereikbare winkel met veel parkeerplaats in de buurt (pleintje aan de kerk bv) en toch wel redelijk wa frettenspulletjes (was er wel voorbijgelopen want is zo in een afgesloten hoekje precies) en ze zijn ook van vrij goeie kwaliteit als ik mij niet vergis (Totally Ferret, Yesterdays News, ...) (kwestie da ge niet alleen reclame moet maken é Jeanine ;) )

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » wo sep 20, 2006 7:17 pm

woefke heeft inderdaad veel maar bij mij ontbrak die vriendelijk madam, ze was gemuteerd in een niet zo vriendelijke meneer.. en euh... kvindet toch wel vree duur zenne, in vergelijking met bvb. fretten.nl
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo sep 20, 2006 8:15 pm

hoi mensen
jullie kunnen ook tercht voor spulletjes op onze frettenmiddag in Wondelgem, wil je iets speciaals(grote hoeveelheden ofzo)geef me een belletje!
ook bij mij thuis kan je u gerief halen mits afspraak...
0477/95.19.72
daikiri
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Splinter
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 12, 2006 4:44 pm
Locatie: Dendermonde

Berichtdoor Splinter » do sep 21, 2006 12:24 am

Ja 't is beetje duurder dan Fretten.nl maar ge hebt uw spullen natuurlijk direct en die verzendingskosten niet é. Ben er langs geweest omda mijnen Yesterdays News op was dus was nogal onmiddelijk nodig aja :D Heb er wel een goes speeltje voor 0.75 euro gekocht aja, da's wel een extra puntje waard, de speeltjes daar kosten echt niet veel.

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » do sep 21, 2006 6:10 pm

Hey Kattyvds, ik ben vandaag naar dat winkeltje geweest in Wetteren. Het is een klein winkeltje maar een heel vriendelijke meneer. Hij had idd totally ferret, maar yesterday's news niet. Toen ik het hem vroeg, vroeg hij aan mij wat dat juist was. Ik heb hem dat uitgelegd, en hij gaat dit nu bestellen want er komen veel mensen die fretten hebben bij hem in de winkel. Hij is nog maar 6 maand zelfstandig. maar ik vond het heel tof dat hij vroeg wat dat was, en dan bestelt hij dat in ene keer. ik mag ook bellen in het vervolg als ik iets nodig heb bv als ik een zak van 13 kg moet hebben mag ik bellen en hij bestelt dat dan. Nu had hij juist een bestelling gedaan dus nu is het nog 3 weken eer de volgende bestelling binnenkomt.

Nee ech, ik ben er heel neig over te spreken, zo een vriendelijke meneer. en heel behulpzaam, het doet veel voor de klanten als de verkoper ook rekening houdt met de klanten hun mening.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

Gebruikersavatar
Splinter
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 12, 2006 4:44 pm
Locatie: Dendermonde

Berichtdoor Splinter » do sep 21, 2006 6:18 pm

da's idd wel aangenaam aja, als de verkoper geïnteresseerd is en wilt bijleren. Spijtig dat het net te ver ligt van mijn beide locaties :) Maar mijn stem heeft het ze, Karlien lijkt toch overtuigd

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » vr sep 22, 2006 4:44 pm

Ja ja zeker, echt een tof winkeltje. en een toffe meneer
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

liesje1962
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 1:04 pm

Berichtdoor liesje1962 » di sep 26, 2006 3:19 pm

hey
die zoomarkt in sint niklaas waar is die ergens aub?

groetjes
liesje

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » di sep 26, 2006 3:49 pm

vijfstraten , de nr weet ik niet van buiten maar het is op de hoek
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

liesje1962
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 1:04 pm

Berichtdoor liesje1962 » di sep 26, 2006 3:58 pm

hey is dat die over de straat van de ster dan die grote vijver winkel ?


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten