eindelijk geen gekak meer naast de bak, mijn oplossing...

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » zo nov 05, 2006 4:59 pm

:P :P :P ik ben strijdvaardig, jaja ik heb de strijd hoogstwaarschijnlijk gewonnen #) #) #)
(hout vasthouden %) )

ik was het beu dat alle dekens en allerlei speelgoed besmeurd waren met frettekaka, beu beu beu... het stinkt, trekt vliegen aan, wordt opengetrappeld, hangt aan de pootjes,... je kent het wel zeker...

ik op zoek naar oplossing, terwijl het voor mijn neus stond al die tijd... een kattenbak met een bovenstuk en een deurtje... en wat zijn de beesten content, ze hebben een huisje in een huisje... ik kijk niet meer als een stiekemerd toe als ze kaka doen (geef toe, iedereen heeft graag zijn privé), de kaka geraakt niet meer over de rand van de bak, het wordt gefilterd door zo'n moeske bovenaan dat overdekt gedoe, het helpt als ééntje een aanval krijgt van graafziekte in grind en ze vinden het deurtje reuzeleuk...
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo nov 05, 2006 5:46 pm

goed voor jou dat het gelukt is :)
ik heb ooit ook zo'n bak aangekocht , om in de living te plaatsen en het werd enkel als slaapplaats gebruikt
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » zo nov 05, 2006 6:18 pm

Leuk leuk, goed dat het hiermee is opgelost!
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Marion
Berichten: 1
Lid geworden op: vr sep 02, 2005 11:31 am

Berichtdoor Marion » do nov 09, 2006 8:19 pm

hey,

Wat een geweldig goed idee! Ga dat ook proberen!

Doeg! marion, Tipsie en Boemeltje


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten