fretten en een puppyhond

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » wo dec 27, 2006 7:45 pm

hoe introduceer je beiden aan elkaar... binnen enkele weken hebben wij ons labradweiltje namelijk kruising tussen labrador en rottweiler... hoe doe je dit samen?
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do dec 28, 2006 10:20 am

hond en fret laten snuffelen aan elkaar. probeer de hond zoveel mogelijk
bij de verzorging te betrekken van de fret.
als het kan zie dan da de fret en de hond in een kamer kunnen leven
(de kooi in de kamer waar de hond kan snuffelen aan de fret en gewoon worden)
en dan in het bijzijn van iemand elkaar laten kennis maken op de vloer.
laat ze spelen.
maar blijf er wel bij want anders zou je fret wel is een worstje kunnen worden tussen den hond zijne boterham. :P
je moet ook wel zien da je fret handtam is. zo ga je minder kans hebben da je fret naar je hond ga bijten.

veel succes ermee,en hou ons op de hoogte he! :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » do dec 28, 2006 6:55 pm

hondje zal nog klein zijn hoor dus normaal gezien moet het lukken, ik zal ook eerst onze maneki introduceren want das een heeeeeeel braaf beestje, dan basiel want die is ook superbraaf, dodge en fiona zijn nog wa onbetrouwbaar op da vlak maar die zullen wel leren al kijken naar de andere twee... denk ik, hoop ik...
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 53 gasten