vleespate van Vitakraft

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Bernard
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 25, 2004 6:11 pm

Berichtdoor Bernard » di mei 25, 2004 10:05 pm

Deze produkt is niet altijd gemakkelijk te vinden (soms bij Tom&Co).
Eten jullie fretten de vleespate van Vitakraft ook graag ?
Kennen jullie vergelijkbare produkten (andere merken, enz...) ?
Alvast bedankt
Bernard

veerle

Berichtdoor veerle » wo mei 26, 2004 9:01 pm

nee.. dat lusten ze hier niet zo graag en ALS ze het eten krijgen ze diarree van nat voer ...
wat ik nu wel regelmatig doe om ze te verwennen, is stukken kip licht koken (filet of levertjes of hartjes...), deze stukken kip mixen (of prakken met de vork indien mogelijk), dit mengen met een beeeeetje eigeel tot een mooi stevig papje en verdelen in kleine toefjes op een bakplaat (oven niet te hoog zetten) . deze koekjes-achtige dingen goed droog 'bakken', dan zijn ze gemakkelijk een paar dagen houdbaar ;)
en daar smullen ze ook behoorlijk van amaaaai yummie yummie :D

groetjes, Veerle

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » do mei 27, 2004 5:06 pm

van mijn 11fretjes is er geen èèn dat vitakraft lust maar wel de blikjes gourmet (voor de kat) en af en toe worden ze daar dan ook mee verwend , maar ik geef nooit veel het moet in èèn keer op zijn in mijn hoeveelheid fretten zijn dat dus 2 blikjes van 85 gram .

groetjes ufo

Bernard
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 25, 2004 6:11 pm

Berichtdoor Bernard » ma mei 31, 2004 6:48 pm

Dank U Veerle en Ufo !
Wat ons betreft, hebben de "pate" voor fretten made ins US (niet de fretten maar wel de pate's, hehehe) weinig succes gehad.
Het zal met de fretten zoals met de mensen zijn : iedereen heeft niet dezelfde goesting...
Maar zin ze allemaal gezond of niet : t'is een andere vraag ...
Groetjes aan iedereen !


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten