Een 2de fretje bijplaatsen

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Marquito
Berichten: 2
Lid geworden op: za jun 19, 2004 8:24 am

Berichtdoor Marquito » za jun 19, 2004 8:38 am

Hallo Allemaal,

Sinds kort hebben wij door omstandigheden een opvangfredje in ons 'gezinnetje' opgenomen. De mensen van wie deze was hadden hem in weer en wind buiten staan in een niet afgesloten kot en keken er niet naar om. :@
Vroeger zat deze fret samen met een ander fretje en we zouden hem er dolgraag weer een maatje bijgeven (alleen is ook maar alleen he). Nu weten we dat deze fret de dominante was van de twee. Wie zou ons een goed advies kunnen geven over de manier waarop we de twee samen kunnen brengen?

Dankjulliewel

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » za jun 19, 2004 8:56 am

fijn dat je de fret gered hebt
om er een fretje bij te zetten moet je toch wat weten van de fret. als hij al wat ouder is zou ik er gen pup bij zetten.
wat het beste is .is je fret zelf laten kiezen door hem mee te nemen naar de opvang en kijken met welke het klikt. dat geeft de minste problemen.
succes hoor ik hoop dat je snel een vriendje vind voor hem
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 50 gasten