frettenvoeding

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » wo dec 22, 2004 9:26 pm

Ik weet niet of TF zoveel duurder is hoor.
Als jij 1.5 maand doet met 20 kg voor 110 euro. Voor hoeveel fretten gebruik je dit.
TF kost 93 euro voor 13.3 kg. Ik heb de zak begin september opengemaakt en is nu ongeveer de helft uit. Dit voor 6 fretten. Dus kost me dat ongeveer 46 euro voor 3 maanden. Ik moet toegeven dat ik duurder eet. (@)
En dan eet ik niet elke dag biefstuk.

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » do dec 23, 2004 11:15 pm

heb hier nu gemerkt dat ze sinds ik tf geef ze minder eten en ik dus zo langer met hun voer toekom, dus denk eigenlijk ook dat het niet zo veel duurder is als je dit vergelijkt hoor?
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

nessa

Berichtdoor nessa » di jan 04, 2005 7:20 pm

mijn da heeft gezegd dat als je fretten graag frankie ferret eten ( wat hier ook het geval is )dat dan gewoon te mengen met een hoger kwaliteits merk
is gezonder voor hen dan enkel een merk te geven greets

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » wo jan 05, 2005 11:54 am

Ik geef hier een mengeling van voeders. Eukanuba voor kittens, tasty ferret & totaly ferret premium en af en toe als snoepje Nutri Nibbles. Wanneer ZiZou losloopt durft ze ook wel eens aan de whiskas van de poezen zitten maar dit is zelden het geval aangezien ik dat meestal op tafel zet zodat ze er niet bijkan.

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » do jan 06, 2005 12:15 am

mijn da heeft gezegd dat als je fretten graag frankie ferret eten ( wat hier ook het geval is )dat dan gewoon te mengen met een hoger kwaliteits merk
is gezonder voor hen dan enkel een merk te geven greets


Ik weet niet wat voor dierenarts dat dit is. Maar zeker geen die veel met fretten op heeft lijkt mij. Frankie Ferret is gewoon zooi in mijn ogen. Dat is nooit beter om dat te mengen met goed voer dan alleen goed voer te geven.
Je moet niet alles geloven wat je da zegt. Ga op je eigen gevoel af. Gewoon goed voer geven en geen plantaardige rommel erdoor mengen (want dat is Frankie Ferret).

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » do jan 06, 2005 9:00 pm

Ik ben nu ook gestopt met frankie ferret: nus is het enkel nog totally ferret met premium happy ferret!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten