Draagtas hond

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za aug 22, 2009 2:44 pm

Hallo!

Is een draagtas voor een hond waar een fret kan in vastgehaakt worden geschikt voor een fret?

Groetjes!

Etheltryth
Berichten: 130
Lid geworden op: wo mar 25, 2009 9:41 pm

Berichtdoor Etheltryth » za aug 22, 2009 3:44 pm

is het zo eentje dat bij materialen te koop heeft gestaan onder mijn naam?

wel, sommige vinden die wel handig, dat is wat afhankelijk van je fret! Gotcha kruipt er steeds uit en zit er echt niet graag in. Denk dat hij te weinig kan zien als hij neerligt. Misschien kan je dat beter afwachten tot je je fretje hebt en dat eens proberen.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za aug 22, 2009 9:19 pm

Ik heb hier meerdere tasjes in gebruik. Een wintertas met namaakpels, zomertas met ruitjes en zo een blauwe voor heel kleine hondjes. De tas maakt geen verschil, de fret wel ;) Mijn kleine dames en Louisa gingen graag in de tas, Freebee ook. De heren dan weer niet (@) Wel opletten tijdens het wandelen dat ze er niet uit wippen en hangen te bengelen ;)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo aug 30, 2009 11:59 am

Ik heb ooit die draagtassen willen gebruiken voor mijn fretjes . Ooit heb ik ondervonden dat die tassen niet echt in de smaak vielen . Daarna heb ik ondervonden dat " de sweatshirt " een wijzere beslissing was .
Als ik over " de sweatshirt " praat dan bedoel ik die die ik van onderen kan dichtbinden .
Ooit heb ik het bewijs geleverd dat fretjes die " sweatshirt " veel plezanter vinden : in Mechelen hebben daar op een gegeven moment een stuk of 8 fretjes in zaten die daar vreselijk veel lol hadden .
Nu word deze sweatshirt gebruikt door Goliath en Diego . Als de temperatuur nu mee wil dan kan ik ze ook aan Prins Loki voorstellen . Als ik hem goed genoeg ken dan zal hij die ook wel prettig vinden .
Maar ja : de temperatuur wil nu nog even niet mee .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » zo aug 30, 2009 12:08 pm

ja de mijn zijn daar ook geen voorstander van, ze zijn te actief voor stil te zitten

dus zie of jou fret er in wil want tis stom iets te kopen waar hij toch niet in wil

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » di sep 01, 2009 10:34 pm

Is het belangrijk dat die tas volledig dicht kan? Of mag hun hoofdje eruit blijven? Want die bij ferretcouture zijn allemaal met hoofdje uit...

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di sep 01, 2009 10:44 pm

Is wel handig, want ze kruipen er constant uit, de mijne toch.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di sep 01, 2009 10:45 pm

zeg, da kies je allemaal zelf he :P zolang ze nog kunnen ademen :P

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo sep 02, 2009 2:18 pm

Ik heb zo'n tas om op de buik te hangen met van binnen een blauw pelsje en 2 haakjes voor leibandjes (super handig als je 2 fretjes hebt he ;) )

De geliefdheid van de draagzak wisselt hier nogal. Soms genieten ze er van om gedragen te worden en met hun hoofdje in de zon te relaxen, en soms kunnen ze gewoon niet stil blijven zitten.

De tas wordt meestal gebruikt om de leibandjes en de boekjes enz in te vervoeren naar een speelnamiddag ofzo :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten