leuk voor fret en kat

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za feb 26, 2005 3:36 pm

heb wat geïmproviseerd met krabpaal en buis. voordien stond de paal in de gang waar epson niet kwam maar onderaan is er een bak waar 2 gaten in zijn dacht dat hij het wel leuk zou vinden en idd hij is er gek op het is zelfs zijn nieuwe verstopplaats voor brokjes. ik heb er dan ook nog een buis aangehangen om het nog eens extra leuk te maken. nu kruipt hij in de buis naar boven in het bovenste gat naar beneden en in het onderste weer naar buiten, dan weer de buis in enz. steeds maar rondjes :D . nu is het net een duiveltje uit een doosje telkens als ik passeer springt hij uit het gat naar mijn voeten en loopt hij er, kont eerst, weer naarbinnen. ook dat bovenste gat vind hij leuk ik was de paal gisteren aan het afstofzuigen en hij stak altijd zijn kopje door het gat om naar het borsteltje te happen. hier hij enkee foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » zo feb 27, 2005 1:16 am

Leuk gedaan en zo hebben ze er allemaal wat aan!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » zo feb 27, 2005 9:17 am

Ziet er leuk uit, nu kunnen ze lekker samen spelen :)

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » zo feb 27, 2005 11:12 am

Wat grappig!!!!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

nessa

Berichtdoor nessa » zo feb 27, 2005 12:32 pm

spelen de katten en de fretjes samen bij u ?
wel een graaf idee van u

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do mar 03, 2005 2:31 pm

samen spelen ??? niet echt nee epson bijt steeds weer in hun nekvel maar ze lopen wel samen los in huis normaal geen probleem ze weten wel dat ze uit zijn buurt moeten blijven. en de katten gebruiken toch het onderste gedeelte niet van de paal ze liggen meestal te luieren boven in de hangmat en nieuwsgierig naar beneden aant kijken wat hij aant uitsteken is :D . ik denk dat ze moe worden van te kijken hoe epson aant spelen is ~z~ ze zijn liever lui dan moe. met peewee kwamen ze beter overeen met hem speelden ze wel dan zag je soms een fret passeren met een kat achter hem en dan weer een kat met een fret achter. van epson moeten ze ni veel weten just gipsy durfter af en toe eens naartoe springen van achter een hoekje voor te spelen maar dat is het dan ook weer.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » wo mar 16, 2005 1:44 am

ik lag daarstraks op bed wat tv te kijken met mijn fretje milo, kwam mijn kat nemo ook op het bed slapen, ging milo opeens tegen nemo zijn rug aanliggen en zo hebben ze een heel tijdje liggen maffen. was echt een vertederend beeld, maar toen kreeg milo opeens een kriebel en schoot recht en dan ging nemo snel lopen. had zo spijt dat ik daar geen foto van heb kunnen nemen! was echt een beeld om van weg te smelten :)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do mar 17, 2005 1:36 pm

heb ook nog zulke foto's ma nog van peewee tussen de 2 katten in in de zetelzal daar ook is voormoeten zien heb het al veel gezegd ma ik vergeet het altijd om ze mee te brengen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za mar 19, 2005 3:55 pm

hebbes wist dat ik de fotos moest meebrengen maar wist ni meer voor waar
dus bi deze

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zo
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

nessa

Berichtdoor nessa » za mar 19, 2005 4:16 pm

wat een lief paar he

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za mar 19, 2005 4:27 pm

ja die 2 waren echt precies verliefd hoewel op die ene foto vleien ze tegen elkaar met de kopjes maar eigenlijk probeerde peewee in haar lip te bijten :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » za mar 19, 2005 5:42 pm

eentje met nemo en liam samen..

Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za mar 19, 2005 6:25 pm

toch leuk he foto's zo zie je eenswat de anderen uitsteken
:D
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

nessa

Berichtdoor nessa » za mar 19, 2005 7:16 pm

is zo kei lief
ik zal eens een foto posten van flash met den dayko
de hond van mijn schoonbroer

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » za mar 19, 2005 8:17 pm

zo lieve foto'kes!!
Senna heeft enkel nogmaar in mijn kat Snoesje haar wenkbrauw
gebeten... sindsdien hou ik ze gescheiden... wel jammer...
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » za mar 19, 2005 11:53 pm

Als allereerste huisdier hadden wij onze kat. Het was een zwerfkat die we in huis hadden gehaald. Daarna volgden alle andere dieren, honden, konijnen, cavia's, muizen en als laatste de fretten. Ze speelt met geen één ander dier. af en toe dan probeert onze kleinste hond met haar te spelen , maar dat laat ze ook niet zo erg toe. De fretten kon ze in het begin wel hebben, maar egenwoordig komen de fretten te dicht bij en begin ze te blazen en te slaan. Ja, je moet toch iets om je plekje een beetje te verdedigen, ze heeft tenslotte de oudste rechten......
Dus fretten los.......kat in de gang!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » zo mar 20, 2005 12:42 am

wij hadden als eerste onze hond en die heeft met veel geduld alles erbij genomen wat na hem is gekomen :D ik moet alleen wat opletten waar hij zijn dikke poten neerplant want hij is soms wat overdreven enthousiast


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten